Dostawy odczynników oraz akcesoriów i sprzętu laboratoryjnego

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580008-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 181430003, 243110007, 380000005, 384370007, 331520000, 384365005, 384330009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz akcesoriów i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia składa się z 14 części:
Część 1 – Sukcesywne dostawy odczynników do specjalistycznych syntez, odczynników do syntezy oligonukleotydów w fazie stałej dedykowanych dla syntetyzera AKTA Oligopilot - 10 oraz kolumny HPLC
Część 2 – Sukcesywne dostawy odczynników HPLC
Część 3 – Sukcesywne dostawy rękawiczek
Część 4 – Sukcesywne dostawy upakowanych kolumn ze złożem chromatograficznym
Część 5 – Sukcesywne dostawy inhibitorów proteaz
Część 6 – Sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania białek w roztworze
Część 7 – Sukcesywne dostawy czystych pierwiastków
Część 8 – Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego i drobnych akcesoriów laboratoryjnych, wykonanych z tworzyw sztucznych i metali
Część 9 – Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej
Część 10 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych, podłoży i związków chemicznych
Część 11 – Dostawa pipet automatycznych (4 sztuki) oraz końcówek
Część 12 – Dostawa termomiksera z wirówką
Część 13 – Dostawa mieszadła magnetycznego z akcesoriami
Część 14 – Dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV/VIS z komputerem i oprogramowaniem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b876f639-4545-4d20-af6b-fa9889d93ff6
Biuletyn 580008-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 26/28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55-32-419,
Zamawiajacy fax 22 55-32-597
Zamawiajacy email Antonina.Lykhodyed@fuw.edu.pl,
Adres strony url https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Atomically thin semiconductors for future optoelectronics” POIR.04.04.00-00-1A18/16-00 (TEAM/2016-1/7)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 05, 02-093 Warszawa - pokój 0.18 (Dział Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy odczynników oraz akcesoriów i sprzętu laboratoryjnego
Numer referencyjny WF-37-16/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz akcesoriów i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia składa się z 14 części: Część 1 – Sukcesywne dostawy odczynników do specjalistycznych syntez, odczynników do syntezy oligonukleotydów w fazie stałej dedykowanych dla syntetyzera AKTA Oligopilot - 10 oraz kolumny HPLC Część 2 – Sukcesywne dostawy odczynników HPLC Część 3 – Sukcesywne dostawy rękawiczek Część 4 – Sukcesywne dostawy upakowanych kolumn ze złożem chromatograficznym Część 5 – Sukcesywne dostawy inhibitorów proteaz Część 6 – Sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania białek w roztworze Część 7 – Sukcesywne dostawy czystych pierwiastków Część 8 – Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego i drobnych akcesoriów laboratoryjnych, wykonanych z tworzyw sztucznych i metali Część 9 – Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej Część 10 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych, podłoży i związków chemicznych Część 11 – Dostawa pipet automatycznych (4 sztuki) oraz końcówek Część 12 – Dostawa termomiksera z wirówką Część 13 – Dostawa mieszadła magnetycznego z akcesoriami Część 14 – Dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV/VIS z komputerem i oprogramowaniem
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zakup części 7 postępowania jest współfinansowany w ramach projektu „Atomically thin semiconductors for future optoelectronics” POIR.04.04.00-00-1A18/16-00 (TEAM/2016-1/7) programu TEAM Fundacji na rzecz Nauki Polskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakup w częściach 9 i 10 jest współfinansowany w ramach projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Strategicznego Programu Badań Naukowych i Prac Rozwojowych "Nowoczesne technologie materiałowe" – TECHMATSTRATEG (TECHMATSTRATEG1/347431/14/NCBR/2018). Tytuł projektu: „Wydajne i lekkie układy zasilające złożone z ogniwa słonecznego i baterii litowo-jonowej oraz ogniwa słonecznego i superkondensatora przeznaczone do zastosowań specjalnych”.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 3 pkt. 1 stosuje się. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w ust. 1 lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków w postępowaniu ze względu na brak takich warunków
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony formularz ofertowy, do którego dołączony będzie: a) w przypadku dostaw sukcesywnych (cz. 1 – 8) - wypełniony formularz cenowy. Wypełniony formularz ofertowy oraz wypełniony formularz cenowy składają się na treść oferty i nie ma możliwości ich uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży któregokolwiek z tych dokumentów. b) w przypadku dostaw, nie będących dostawami sukcesywnymi (cz. 9 – 14) – opis techniczny oferowanego sprzętu. Wypełniony formularz ofertowy oraz opis oferowanego sprzętu składają się na treść oferty i nie ma możliwości ich uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży któregokolwiek z tych dokumentów. Zamawiający dopuszcza, aby opis oferowanego sprzętu został złożony w języku angielskim. c) W ofercie należy obligatoryjnie podać nazwę producenta oraz numer katalogowy (lub inne oznaczenia identyfikacyjne), określające oferowany przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. W przypadku jeśli przedmiot zamówienia nie posiada numeru katalogowego (jest wykonywany na zamówienie), w ofercie należy wyraźnie o tym poinformować oraz jeśli to możliwe – podać inne oznaczenia identyfikacyjne. Oferty, w których te dane zostaną pominięte, zostaną odrzucone. 2. Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na przykład według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Kupujący dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy, w tym adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy. 2) zmiany odczynników/akcesoriów/sprzętu laboratoryjnego zaproponowanych w ofercie na odczynniki/akcesoria/sprzęt laboratoryjny równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane odczynniki/akcesoria/sprzęt laboratoryjny zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych odczynników/akcesoriów/sprzętu laboratoryjnego należy uzgodnić z Kupującym. Kupujący winien wyrazić zgodę na zmianę, 3) w przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt. 2), Kupujący przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia/dostawy pojedynczej partii. Strony ustalą termin dostarczenia odczynników/akcesoriów/sprzętu laboratoryjnego o równoważnych lub lepszych parametrach. 4) Wysokość wynagrodzenia należnego Sprzedawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie należne Sprzedawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Sprzedawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b-d na koszt wykonania zamówienia, a Kupujący uzna ten wniosek za zasadny. 4) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takich zmian, zgodnie zapisami SIWZ, w związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Zamawiający dopuszcza, aby opis oferowanego sprzętu został złożony w języku angielskim. Pozostałe dokumenty należy złożyć w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy odczynników do specjalistycznych syntez, odczynników do syntezy oligonukleotydów w fazie stałej dedykowanych dla syntetyzera AKTA Oligopilot - 10 oraz kolumny HPLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do specjalistycznych syntez, odczynników do syntezy oligonukleotydów w fazie stałej dedykowanych dla syntetyzera AKTA Oligopilot - 10 oraz kolumny HPLC
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy odczynników HPLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników HPLC
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy rękawiczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawiczek
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy upakowanych kolumn ze złożem chromatograficznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy upakowanych kolumn ze złożem chromatograficznym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy inhibitorów proteaz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy inhibitorów proteaz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania białek w roztworze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania białek w roztworze
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy czystych pierwiastków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24311000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy czystych pierwiastków
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego i drobnych akcesoriów laboratoryjnych, wykonanych z tworzyw sztucznych i metali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego i drobnych akcesoriów laboratoryjnych, wykonanych z tworzyw sztucznych i metali
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem jest dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów laboratoryjnych, podłoży i związków chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, podłoży i związków chemicznych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa pipet automatycznych (4 sztuki) oraz końcówek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet automatycznych (4 sztuki) oraz końcówek
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa termomiksera z wirówką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33152000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa termomiksera z wirówką
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa mieszadła magnetycznego z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436500-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszadła magnetycznego z akcesoriami
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV/VIS z komputerem i oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38433000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV/VIS z komputerem i oprogramowaniem
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)