Wykonanie usługi aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS)

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582057-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie usługi aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS). Wstęp: Oprogramowanie Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS) zostało stworzone w ramach projektu pn. „Cyfrowa przestrzeń badawcza sejsmiczności indukowanej dla celów EPOS”, finansowanego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działania 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki. Jest ono obecnie wykorzystywane przez eNode Kraków do gromadzenia, opisywania metadanymi oraz udostępnienia danych do platformy IS-EPOS (tcs-ah.epos.eu). Na wykonaną usługę aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS), Wykonawca udziela gwarancji na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres prac: Aktualizacja i ulepszenia funkcjonalności oprogramowania CIBIS obejmuje następujące zadania. 1. Aktualizacja systemu operacyjnego – Ubuntu Server 18.04 Long-term support (LTS). 2. Aktualizacja frameworków i bibliotek programistycznych oprogramowania. Po aktualizacji oprogramowania przeprowadzenie testu nowej wersji oprogramowania oraz usunięcie ewentualnych usterek. Podniesienie wersji komponentów oprogramowania do aktualnych stabilnych, zmiana technologii w przypadku wymarłej technologii lub zaprzestania rozwoju komponentu programistycznego. 3. Poprawa instalacji i konfiguracji oprogramowania. a. Poprawa instalacji oprogramowania oraz instrukcji, tak aby poprawnie można było zainstalować wszystkie niezbędne komponenty oprogramowania. b. Dodanie do instalacji domyślnej konfiguracji oprogramowania CIBIS. Zleceniodawca przekaże odpowiednie pliki konfiguracyjne (schema metadanych, plik ldif i rules), które będą stanowiły integralną część instalacji i na ich podstawie zostanie skonfigurowane oprogramowanie. c. Poprawa konfiguracji oprogramowania dla innej niż domyślna, nowej schemy metadanych, pliku ldif i rules – usunięcie pojawiających się błędów. d. Wymagany jest jasny i spójny instalator, konfigurator oraz instrukcja instalacji z uwzględnieniem możliwości rozdzielenia takich komponentów systemu jak: LDAP, RabbitMQ czy PSQL na różne/osobne serwery. 4. Dodanie nowych funkcjonalności oprogramowania CIBIS obejmuje: a. Dodanie opcjonalnego powiadomienia o ukończonych zadaniach – publikowanie epizodu, kopiowanie publikacji, usuwanie publikacji, wczytaj pliki metadanowe z serwera – powiadomienie na email zdefiniowany przez użytkownika. b. Dodanie możliwości usuwania użytkownika w panelu zarządzania użytkownikami i uprawnieniami, przez użytkownika o statusie ‘Superuser status’. c. Kopiowanie wartości metadanych epizodu przy kopiowaniu publikacji epizodu z tym samym schematem (Scheme) natomiast inną, wyższą wersją tego samego schematu (SchemeVersion). d. Funkcjonalności z wiersza poleceń zaimplementować w graficznym interfejsie użytkownika, tak by nie było potrzeby pracować w powłoce systemu operacyjnego. e. Wymagana jest możliwość klastrowania systemu - wysoka dostępność. f. Wymagana jest diagnoza i naprawa wycieków pamięci skryptów w Cron'ie. g. Wymagana integracja z Active Directory. Członkostwo w odpowiedniej grupie domenowej powinno warunkować poziom dostępu do systemu. System powinien posiadać niezależnie własną baza użytkowników, która umożliwi obsługę użytkowników z poza domeny. 5. Poprawa wydajności oprogramowania CIBIS. Wymagane jest aby w przypadku dużych zestawów danych - epizdów (tj. powyżej 5 tys. plików) zaczytywanie metadanych z plików na serwerze i publikowanie epizodu z nowymi plikami trwało co najmniej o 20% krócej niż w obecnej wersji oprogramowania. Opis realizacji projektu: Zakończenie prac potwierdzone będzie protokołem odbioru. Przed zakończeniem Zleceniobiorca ma przekazać pliki instalacyjne zaktualizowanego oprogramowania wraz z uaktualnioną dokumentacją oprogramowania w zakresie instalacji i konfiguracji Zleceniodawcy nie później niż 7 dni przez zakończeniem prac. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie testów oprogramowania trwających nie dłużej niż 5 dni roboczych. Zaktualizowane oprogramowanie musi zachować wszystkie dotychczasowe funkcjonalności oprogramowania. Jednocześnie zostaną przeprowadzone testy według następujących scenariuszy. Scenariusz 1 1. Użytkownik na podstawie poprawionej instrukcji instalacji oprogramowania CIBIS instaluje je wraz z domyślną konfiguracją. 2. Użytkownik zakłada nowy Magazyn danych i wgrywa dane testowe do Folderów. 3. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe. 4. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 5. Użytkownik publikuje nowe dane w związku z czym są one dostępne poprzez LDAP i WEBDAV. 6. Użytkownik podpina nowe oprogramowanie CIBIS do zasobów platformy IS-EPOS – dzięki czemu dane są dostępne poprzez tą platformę. Scenariusz nr 2 1. Użytkownik konfiguruje oprogramowanie CIBIS przy wykorzystaniu nowego schematu metadanych pliku ldif i rules. 2. Użytkownik zakłada nowy Magazyn danych i wgrywa dane testowe do Folderów. 3. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe. 4. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 5. Użytkownik publikuje nowe dane z nowym schematem metadanych, w związku z czym są one dostępne po przez LDAP i WEBDAV. Scenariusz nr 3 – test wydajności 1. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe – przynajmniej 5 tys plików. 2. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 3. Użytkownik zaczytuje metadane z plików metadanych na serwerze. 4. Użytkownik publikuje nowe dane. Czas realizacji pkt 3 i 4 powinien być co najmniej o 20% krótszy niż w wersji oprogramowania przed aktualizacją i ulepszeniem funkcjonalności oprogramowania CIBIS.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8b5b4db-2c5d-4a87-bc40-c455a34989e0
Biuletyn 582057-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Regon 32590800000000
Zamawiajacy adres ulica Księcia Janusza
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-452
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6915952, 22 6915977,
Zamawiajacy fax 22 877 67 22
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@igf.edu.pl,
Adres strony url www.igf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „EPOS - System Obserwacji Płyty Europejskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo- badawczego, działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki nr POIR.04.02.00-14-A003/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka naukowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.igf.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igf.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub przesłać drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa (Sekretariat, pokój nr 209, II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS)
Numer referencyjny ZP/08/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS). Wstęp: Oprogramowanie Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS) zostało stworzone w ramach projektu pn. „Cyfrowa przestrzeń badawcza sejsmiczności indukowanej dla celów EPOS”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działania 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki. Jest ono obecnie wykorzystywane przez eNode Kraków do gromadzenia, opisywania metadanymi oraz udostępnienia danych do platformy IS-EPOS (tcs-ah.epos.eu). Na wykonaną usługę aktualizacji i ulepszeń funkcjonowania oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (CIBIS), Wykonawca udziela gwarancji na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres prac: Aktualizacja i ulepszenia funkcjonalności oprogramowania CIBIS obejmuje następujące zadania. 1. Aktualizacja systemu operacyjnego – Ubuntu Server 18.04 Long-term support (LTS). 2. Aktualizacja frameworków i bibliotek programistycznych oprogramowania. Po aktualizacji oprogramowania przeprowadzenie testu nowej wersji oprogramowania oraz usunięcie ewentualnych usterek. Podniesienie wersji komponentów oprogramowania do aktualnych stabilnych, zmiana technologii w przypadku wymarłej technologii lub zaprzestania rozwoju komponentu programistycznego. 3. Poprawa instalacji i konfiguracji oprogramowania. a. Poprawa instalacji oprogramowania oraz instrukcji, tak aby poprawnie można było zainstalować wszystkie niezbędne komponenty oprogramowania. b. Dodanie do instalacji domyślnej konfiguracji oprogramowania CIBIS. Zleceniodawca przekaże odpowiednie pliki konfiguracyjne (schema metadanych, plik ldif i rules), które będą stanowiły integralną część instalacji i na ich podstawie zostanie skonfigurowane oprogramowanie. c. Poprawa konfiguracji oprogramowania dla innej niż domyślna, nowej schemy metadanych, pliku ldif i rules – usunięcie pojawiających się błędów. d. Wymagany jest jasny i spójny instalator, konfigurator oraz instrukcja instalacji z uwzględnieniem możliwości rozdzielenia takich komponentów systemu jak: LDAP, RabbitMQ czy PSQL na różne/osobne serwery. 4. Dodanie nowych funkcjonalności oprogramowania CIBIS obejmuje: a. Dodanie opcjonalnego powiadomienia o ukończonych zadaniach – publikowanie epizodu, kopiowanie publikacji, usuwanie publikacji, wczytaj pliki metadanowe z serwera – powiadomienie na email zdefiniowany przez użytkownika. b. Dodanie możliwości usuwania użytkownika w panelu zarządzania użytkownikami i uprawnieniami, przez użytkownika o statusie ‘Superuser status’. c. Kopiowanie wartości metadanych epizodu przy kopiowaniu publikacji epizodu z tym samym schematem (Scheme) natomiast inną, wyższą wersją tego samego schematu (SchemeVersion). d. Funkcjonalności z wiersza poleceń zaimplementować w graficznym interfejsie użytkownika, tak by nie było potrzeby pracować w powłoce systemu operacyjnego. e. Wymagana jest możliwość klastrowania systemu - wysoka dostępność. f. Wymagana jest diagnoza i naprawa wycieków pamięci skryptów w Cron'ie. g. Wymagana integracja z Active Directory. Członkostwo w odpowiedniej grupie domenowej powinno warunkować poziom dostępu do systemu. System powinien posiadać niezależnie własną baza użytkowników, która umożliwi obsługę użytkowników z poza domeny. 5. Poprawa wydajności oprogramowania CIBIS. Wymagane jest aby w przypadku dużych zestawów danych - epizdów (tj. powyżej 5 tys. plików) zaczytywanie metadanych z plików na serwerze i publikowanie epizodu z nowymi plikami trwało co najmniej o 20% krócej niż w obecnej wersji oprogramowania. Opis realizacji projektu: Zakończenie prac potwierdzone będzie protokołem odbioru. Przed zakończeniem Zleceniobiorca ma przekazać pliki instalacyjne zaktualizowanego oprogramowania wraz z uaktualnioną dokumentacją oprogramowania w zakresie instalacji i konfiguracji Zleceniodawcy nie później niż 7 dni przez zakończeniem prac. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie testów oprogramowania trwających nie dłużej niż 5 dni roboczych. Zaktualizowane oprogramowanie musi zachować wszystkie dotychczasowe funkcjonalności oprogramowania. Jednocześnie zostaną przeprowadzone testy według następujących scenariuszy. Scenariusz 1 1. Użytkownik na podstawie poprawionej instrukcji instalacji oprogramowania CIBIS instaluje je wraz z domyślną konfiguracją. 2. Użytkownik zakłada nowy Magazyn danych i wgrywa dane testowe do Folderów. 3. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe. 4. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 5. Użytkownik publikuje nowe dane w związku z czym są one dostępne poprzez LDAP i WEBDAV. 6. Użytkownik podpina nowe oprogramowanie CIBIS do zasobów platformy IS-EPOS – dzięki czemu dane są dostępne poprzez tą platformę. Scenariusz nr 2 1. Użytkownik konfiguruje oprogramowanie CIBIS przy wykorzystaniu nowego schematu metadanych pliku ldif i rules. 2. Użytkownik zakłada nowy Magazyn danych i wgrywa dane testowe do Folderów. 3. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe. 4. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 5. Użytkownik publikuje nowe dane z nowym schematem metadanych, w związku z czym są one dostępne po przez LDAP i WEBDAV. Scenariusz nr 3 – test wydajności 1. Użytkownik zakłada nowy Epizod i przypisuje do niego dane testowe – przynajmniej 5 tys plików. 2. Użytkownik przygotowuje dane do publikacji, opisuje metadane. 3. Użytkownik zaczytuje metadane z plików metadanych na serwerze. 4. Użytkownik publikuje nowe dane. Czas realizacji pkt 3 i 4 powinien być co najmniej o 20% krótszy niż w wersji oprogramowania przed aktualizacją i ulepszeniem funkcjonalności oprogramowania CIBIS.
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi w zakresie systemów informatycznych, polegających na wykonaniu pakietów oprogramowania w środowisku serwerowym Linux, ich aktualizacji, poprawy, modernizacji, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana musi obejmować wykonanie pakietów oprogramowania w środowisku serwerowym Linux, ich aktualizacji, poprawy, modernizacji, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; 2. dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które łącznie posiadają - w przypadku dysponowania lub możliwością dysponowania przez Wykonawcę większą niż dwie ilością osób, warunek zostanie spełniony jeżeli wszystkie te osoby będą łącznie posiadać - praktyczną znajomość standardów i oprogramowania w najnowszych wersjach produktów informatycznych: Matlab, Octave, C/C++, Python, Django, Java, Perl, Fortran, HTML, CSS, JavaScript, JQuery, AJAX, PHP, MySQL, PostgreSQL, ODBC, SQL, APACHE2, QGIS, PostGIS, SpatialLite, Mapserver, Geoserver, QGIS-Server, technologie graficzne (w tym 3D) do zastosowań webowych, systemów Linux i Windows, programowania obliczeń równoległych i kolejkowania zadań; umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania Free Libre/Open Source Software w systemie Linux związanych z wykorzystaniem ww. technologii, w tym integrację QGIS z serwerem GIS i bazą danych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi o których mowa w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. W wykazie jako usługi należy wskazać jedynie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) lit. c). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich funkcji w realizacji zamówienia, kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i umiejętności niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych do wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. W wykazie należy wskazać jedynie osoby skierowane do wykonania zamówienia, których kompetencje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) lit. c).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, celem wykazania braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ. Wysokość wadium wynosi: 1 600,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy zostanie powiększona lub pomniejszona o podatek VAT obowiązujący w dniu wystawienia faktury VAT; 2) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 3) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wykonaną aktualizację i ulepszenie funkcjonowania oprogramowania CIBIS (OG)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (TR)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)