GuidZP400 |
aae9b2c2-d53e-4f53-ba96-9f9a71f5c1bd
|
Biuletyn |
582022-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Suwalski Ośrodek Kultury
|
Regon |
20073792900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Papieża Jana Pawła II nr 5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 563 85 00
|
Zamawiajacy fax |
87 563 85 30
|
Zamawiajacy email |
sok@soksuwalki.eu
|
Adres strony url |
bip.soksuwalki.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014- 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.soksuwalki.eu, soksuwalki.eu/przetargi
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Remont i modernizacja obiektu Suwalskiego Ośrodka Kultury przy ul. Teofila Noniewicza 71 w Suwałkach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Wyposażenie modernizowanego budynku przy ul. Noniewicza 71 w Suwałkach.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, Wykonawca dołącza następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1. zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacji umowy – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie ryczałtowe (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
a) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. Nr 153, poz. 1010 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
b) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy:
- wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione,
- wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,
- wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności.
Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności.
c) Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
d) Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie – piec do wypalania gliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42942000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – pieca do wypalania gliny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie - sztalugi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195913-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – sztalug.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie - sprzęt audiowizualny i nagłośnieniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – sprzętu audiowizualnego i nagłośnieniowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie – specjalistyczne wyposażenie techniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39563400-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – specjalistycznego wyposażenia technicznego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie – zestawy komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – zestawów komputerowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie – meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – mebli.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie – sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – sprzętu AGD.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie – instrumenty muzyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37316000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia – instrumentów muzycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie galerii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39133000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup wyposażenia galerii.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pozostałe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44115900-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zamówienia zaplanowano zakup pozostałego wyposażenia pomieszczeń.
|
| |