GuidZP400 |
1d10e3e0-45f2-4590-954d-16b690cf7e78
|
Biuletyn |
581988-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
12632330000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c, budynek administracyjny /pok. 212-sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu teleinformatycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
|
Numer referencyjny |
AZP 241-125/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup systemu teleinformatycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.”.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ –„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.”.
|
Cpv glowny przedmiot |
32540000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający:
- nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę.
Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych.
Zamawiający dokona oceny ofert z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z Art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie:
- urządzeń i materiałów dla których wskazano w zał. nr 2 do SIWZ nazwy producentów przy czym zastrzega się, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi jakie zakładano we wskazanym załączniku.
Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi się liczyć z ewentualnością, że zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada opis przedmiotu zamówienia, może nieść za sobą potrzebę dostosowania miejsca montażu w niezbędnym zakresie do nowych rozwiązań, wymaganych prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjęto w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Wykazanie i udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy i musi być jednoznaczne i nie budzące wątpliwości.
UWAGA: Organizację prac należy dostosować do specyfiki ich wykonywania w czynnych obiektach szpitalnych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia, to taki który w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa porównywalne zamówienie polegające na dostawie, montażu, uruchomieniu systemu teleinformatycznego o łącznej wielkości minimum 1200 portów analogowych i 500 portów voip na kwotę brutto minimum 600.000,00 zł każdy.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – należy wykazać co najmniej dwóch pracowników posiadających certyfikat wydany przez producenta lub dystrybutora na Polskę uprawniający do prac instalacyjnych, uruchomieniowych i serwisowych.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Deklaracja zgodności CE.
2. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta /w j. polskim/ - dla oferowanego przedmiotu zamówienia, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia uwzględniające wymagane parametry.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz „Oferta” – zał. do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć:
1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika.
2. Podpisane zestawienie warunków i parametrów wymaganych – Załącznik nr 2 w zakresie składanej oferty.
3. Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ,
4. Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ,
5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. III pkt 7 ppkt 2 – załącznik nr 8.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie
a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|