GuidZP400 |
8a107661-5a5d-43fe-96fe-ec0cacaca95b
|
Biuletyn |
580534-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta
|
Regon |
65423300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-424
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
0684564100,4564406 do 08
|
Zamawiajacy fax |
068 4564155, 4564455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.zielona-gora.pl
|
Adres strony url |
www.zielonagora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zielonagora.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zielonagora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu do diagnostyki zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze
|
Numer referencyjny |
DO-ZP.271.50.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup sprzętu do diagnostyki zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części i dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, kilka lub wszystkie części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
1) Część I – aparat 3 – kanałowy do magnetoterapii i laseroterapii;
2) Część II – analizatory, miniwirówka, pompa infuzyjna;
- analizator biochemiczny wraz z odczynnikami;
- analizator hematologiczny;
- miniwirówka;
- analizator do badań moczu;
- pompa infuzyjna;
3) Część III – meble przeznaczone na przechowywanie sprzętu do diagnostyki.
4. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I – I.3.III do SIWZ.
5. Przedmiotem zamówienia w ramach części I-III jest dostawa sprzętu do diagnostyki zwierząt wymieniona w załączniku nr I.3.I-I.3.III do SIWZ. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 6 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ.
7. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacji na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
9. Przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa.
10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
11. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
4 miesiące od dnia podpisania umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące:
1. tylko dla zadania nr II:
1.1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj.:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
a) co najmniej jedno zadanie o min. wartości 50.000,00 zł brutto w zakresie dostawy i uruchomienia aparatów do analizy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika
nr III.1 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2.I do SIWZ - dotyczy wszystkich części (od I do III);
3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2.II do SIWZ – dotyczy tylko części II;
4) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.1 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.2 do SIWZ.
UWAGA:
4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w:
1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty;
2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia;
3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia.
5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp:
a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.3) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz
b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.1) – 7.3.3) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ;
6. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z pkt 46 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat 3 – kanałowy do magnetoterapii i laseroterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I do SIWZ.
2. Przedmiotem zamówienia w ramach części I jest dostawa sprzętu do diagnostyki zwierząt wymieniona w załączniku nr I.3.I do SIWZ. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 6 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Analizatory, miniwirówka, pompa infuzyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Określenie w sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu warunków dla części II: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zadanie o min. wartości 50.000,00 zł brutto w zakresie dostawy i uruchomienia aparatów do analizy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.II do SIWZ.
2. Przedmiotem zamówienia w ramach części II jest dostawa sprzętu do diagnostyki zwierząt wymieniona w załączniku nr I.3.II do SIWZ. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 6 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble przeznaczone na przechowywanie sprzętu do diagnostyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.III do SIWZ.
2. Przedmiotem zamówienia w ramach części III jest dostawa sprzętu do diagnostyki zwierząt wymieniona w załączniku nr I.3.III do SIWZ. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 6 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ.
|
| |