Dostawa sprzętu pulsoksymetru w ramach projektu „Dofinasowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu”.

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581242-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pulsoksymetru w ramach projektu „Dofinasowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu”, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 840f2ae1-6cc6-465c-8380-426e2010c9a2
Biuletyn 581242-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia dla działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego w ramach zadania 1: Zakup aparatury medycznej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu pulsoksymetru w ramach projektu „Dofinasowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu”.
Numer referencyjny DZP/PN/62/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pulsoksymetru w ramach projektu „Dofinasowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu”, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 175 ze zm.), a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej, b. Oświadczenia Wykonawcy, że posiada instrukcję obsługi w języku polskim do zaoferowanego sprzętu a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji, c. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane produkty posiadają kartę produktu (ulotkę, kartę techniczną) potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji, d. Oświadczenia Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenie wewnętrzne dla personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu, a koszt szkolenia będzie wliczony w cenę dostawy, e. Oświadczenia Wykonawcy, że zapewni serwis gwarancyjny oraz gwarancję na dostarczony sprzęt zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, f. Oświadczenia Wykonawcy, że po wygaśnięciu umowy i zakończeniu okresu gwarancji zobowiąże się do odblokowania sprzętu w sposób zapewniający możliwość świadczenia usługi pogwarancyjnej, obsługi serwisowej urządzenia bezpośrednio przez Zamawiającego lub powierzenia jej podmiotowi trzeciemu, w szczególności przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne do tego dostępy i kody serwisowe do urządzenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów co do warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów co do warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów co do warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymogów co do warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego, z zaznaczeniem wskazanych wymogów. b. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 175 ze zm.), c. Instrukcję obsługi w języku polskim do zaoferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według zał. nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo - cenowy według zał. nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. ppkt. 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt. 1-2 - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące a dokumenty z ppkt. 3 nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. e) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)