GuidZP400 |
1bbc772a-5bcb-4b89-b16a-66f4cdc85f9b
|
Biuletyn |
581580-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
97077473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
a.flis@szpital-nowasol.pl,
|
Adres strony url |
http://www.szpital-nowasol.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ Nowa Sól
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Szpitalnego Zakładu Patomorfologii
|
Numer referencyjny |
DZP-280-52/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Szpitalnego Zakładu Patomorfologii
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
a) w Pakiecie I jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
1 400,00 zł brutto,
b) w Pakiecie II jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
9 000,00 zł brutto,
c) w Pakiecie III jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
3 500,00 zł brutto,
d) w Pakiecie IV jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
3 400,00 zł brutto,
e) w Pakiecie V jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
22 100,00 zł brutto,
f) w Pakiecie VI jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
6 300,00 zł brutto,
g) w Pakiecie VII jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
800,00 zł brutto,
h) w Pakiecie VIII jedną dostawę sprzętu laboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz
z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11.1. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek z Pakietu V pozycja 1-5 po 1 najmniejszym opakowaniu handlowym asortymentu w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
11.2 Oświadczenie o przesłaniu na każde żądanie Zamawiającego katalogów, folderów bądź ulotek zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy i Szczegółowy Formularz Cenowy- Wykaz zaoferowanych środków- – wg załącznika 2.1-2.8 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany treści umowy zostały określone w projekcie umowy - § 8 stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VII
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt laboratoryjny
|
| |