GuidZP400 |
f83a9d7e-4ba2-498c-83a4-e1d62af1a5a4
|
Biuletyn |
581705-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Świdnik
|
Regon |
43101935900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 751 76 02
|
Zamawiajacy fax |
81 751 76 08
|
Zamawiajacy email |
zampub@e-swidnik.pl
|
Adres strony url |
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rewitalizacja obszaru przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Świdnik 21-040 Świdnik ul.Stanisława Wyspiańskiego 27
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i sprzętu do sali tanecznej znajdującej się w budynku handlowo-usługowym przy ul.Kard.St.Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego „Rewitalizacja obszaru przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
WIZP-Z
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pod nazwą:
Dostawa wyposażenia i sprzętu do sali tanecznej znajdującej się w budynku handlowo-usługowym przy ul.Kard.St.Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego „Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
3.2 Opis przedmiotu zamówienia
3.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu obejmująca, dostawę:
Wyposażenie podłóg - wykładzina taneczna 2m x 25m – 3 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - konsoleta cyfrowa + case – 1 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - stagebox + case – 1 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - cat6 50m na bebnie – 1 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - splitter antenowy – 2 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - nadajnik typu handheld – 4 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - nadajnik typu handheld – 2 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - bodypack qlx-d – 6 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - odbiornik do mikrofonów bezprzewodowych – 6 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - mikrofon nagłowny cielisty – 6 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - mikrofon nagłowny fitnes – 6 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - kolumna – 4 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - wzmacniacz 4 kanałowy – 1 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - kabel speak-on 20mb – 4 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - odtwarzacz cd mp3 usb – 2 szt,
Profesjonalne nagłośnienie - case na mikrofony bezprzewodowe – 2 szt,
Profesjonalne oświetlenie – ruchoma głowa typu wash – 10 szt,
Profesjonalne nagłośnienie – kabel wielożyłowy 4 xlr f / 4 xlr m 3mb – 2 szt,
Meble – krzesła – 100 szt,
Sprzęt informatyczny – zestaw komputerowy (urządzenie wielofunkcyjne, jednostka komputerowa, monitor) – 1 szt.
3.3 Opis przedmiotu umowy określa:
- specyfikacja techniczna sprzętu
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
6.3.3 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6.3.4 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2, 6.3.3 i 6.3.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1 oraz 6.3.2-6.3.4 winny być złożone przez każdego z wykonawców.
6.7 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.8 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.).
W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji.
6.9 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 – 6.3.4 powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
6.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.11 Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 składa się w formie oryginału.
6.12 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem.
6.13 Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania.
6.14 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, że zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP).
6.15 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.16 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian w przypadku:
1) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia i sprzętu, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie wyposażenia i sprzętu lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
2) pojawienia się na rynku wyposażenia i sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
3) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
4) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
5) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
6) wystąpienia siły wyższej, zgodnie z Kodeksem cywilnym
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia odpowiedniej zmiany terminu realizacji:
1) o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, a nie można jej wykonać w ustalonym terminie
2) ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np. z niekorzystnych warunków atmosferycznych.
3. W przypadku opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub opóźnienia w dostawie.
4. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) , zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odpowiednio wyliczona poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
5. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku w terminie 14 dni od zaistnienia zdarzenia przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
poslki
|
IV 4 5 okres |
30
|