GuidZP400 |
ef58495a-9e13-4709-b022-9622076c8dc2
|
Biuletyn |
581234-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Regon |
12580000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26/28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55-32-419,
|
Zamawiajacy fax |
22 55-32-597
|
Zamawiajacy email |
Antonina.Lykhodyed@fuw.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 05, 02-093 Warszawa - pokój 0.18 (Dział Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek z komputerem i oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
WF-37-17/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie mikropłytkowego wielodetekcyjnego czytnika płytek opartego o monochromatory i filtry, do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji wraz z jednostką sterującą (laptop) oraz oprogramowaniem
|
Cpv glowny przedmiot |
30216100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 2 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego certyfikat CE-IVD dla czytnika mikropłytek
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. Wypełniony formularz ofertowy. Wypełniony formularz ofertowy składa się na treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawca go nie złoży.
2. Opis oferowanego sprzętu. Opis oferowanego sprzętu składa się na treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawcę go nie złoży.
Zamawiający dopuszcza, aby opis oferowanego sprzętu został złożony w języku angielskim.
3) W ofercie należy obligatoryjnie podać nazwę producenta sprzętu oraz numer katalogowy (lub inne oznaczenia identyfikacyjne) określające oferowany sprzęt w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Oferty, w których te dane zostaną pominięte, zostaną odrzucone.
II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. według wzoru załączonego do SIWZ).
III. Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Kupujący przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy,
3) W przypadku wycofania z produkcji sprzętu o parametrach zaoferowanych w ofercie, Kupujący może zaakceptować sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Kupującego.
4) w przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt. 3), Kupujący przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Strony ustalą termin dostarczenia sprzętu o równoważnych lub lepszych parametrach.
5) Wysokość wynagrodzenia należnego Sprzedawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie należne Sprzedawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Sprzedawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b-d na koszt wykonania zamówienia, a Kupujący uzna ten wniosek za zasadny.
6) Poza przypadkami wymienionymi w pkt. 1-5 Kupujący dopuszcza zmiany postanowień umowy w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takich zmian, zgodnie zapisami SIWZ, w związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę nalezy sporządzić w języku polskim za wyjątkiem opisu technicznego oferowanego sprzętu, który może być złożony w języku angielskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|