GuidZP400 |
480a4629-abe1-46d5-9eeb-4f66163be230
|
Biuletyn |
581672-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych
|
Regon |
93268454000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 769 950
|
Zamawiajacy fax |
713 769 905
|
Zamawiajacy email |
mzdps@mzdps.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.mcus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pod nazwą Utworzenie dziennych domów pomocy przy ulicach Semaforowej 5 i Karmelkowej 25 we Wrocławiu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat pokój nr 160 - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mebli na potrzeby Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
MCUS.DZP.373-75/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa mebli na potrzeby Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 39100000-3 Meble; CPV 39140000-5 Meble domowe; CPV 39143200-8 Meble do jadalni; CPV 39516100-3 Meble tapicerowane; CPV 39121200-8 Stoły; CPV 39112000-0 Krzesła; CPV 39113100-8 Fotele; CPV 39121100-7 Biurka, 39141100-3 Regały.
3. Towar będzie dostarczony do Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz jego montażu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w ust. 4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6. W przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 4 i ust. 5 niniejszego rozdziału, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, że dokumenty, o których mowa w ust. 4 i ust. 5 niniejszego rozdziału, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień przyszłej umowy w następujących przypadkach:
1) dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego w przypadku zastosowania przez Wykonawcę np. promocji na zaoferowany asortyment;
2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
4) zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie (zmiany będą wprowadzane aneksem do umowy), zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie;
5) zmiany umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, tj. w szczególności:
a) powierzenie Podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy,
b) zmiana Podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
c) wprowadzenie nowego Podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie,
o czym Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w terminie 30 dni od zawarcia umowy z Podwykonawcą wraz z wskazaniem danych identyfikujących Podwykonawcę/ Podwykonawców;
6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
7) Zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru;
8) przedłużenie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|