1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, 2. Nazwy i kody zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych CPV.
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych Część 4. Dostawa produktów ogólnospożywczych Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje:
zawarcia umowy ramowej,
przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
rozliczenia w walutach obcych,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
8. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
9. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanym pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy.
10. Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.30 do 8.00 ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części.
12. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
13. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
14. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
15. Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
16. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione produkty. Ceny jednostkowe oferty winny być nie zmienne i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy.
17. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
18. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności wskazanym w formularzu ofertowym.
19. W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
20. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
21. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
Zamawiający zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu
w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługach oraz
partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 ze zm.) umożliwia stosowanie przez Wykonawcę i Podwykonawcę względem Zamawiającego ustrukturyzowanych faktur elektronicznych w związku z realizacją niniejszego postępowania przetargowego.
|
GuidZP400 |
a6ff4236-a774-4508-aa72-a9348d9aab65
|
Biuletyn |
581665-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
|
Regon |
91270600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzekuń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(029) 761 73 79
|
Zamawiajacy fax |
(029) 761 73 79
|
Zamawiajacy email |
przedszkolerzekun@o2.pl
|
Adres strony url |
www.rzekun.pl w zakładce /Zakład Obsługi Gminy/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie papierowej pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020"
|
Numer referencyjny |
PSRz.26.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, 2. Nazwy i kody zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych CPV.
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych Część 4. Dostawa produktów ogólnospożywczych Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje:
zawarcia umowy ramowej,
przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
rozliczenia w walutach obcych,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
8. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
9. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanym pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy.
10. Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.30 do 8.00 ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części.
12. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
13. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
14. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
15. Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
16. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione produkty. Ceny jednostkowe oferty winny być nie zmienne i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy.
17. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
18. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności wskazanym w formularzu ofertowym.
19. W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
20. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
21. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
Zamawiający zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu
w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługach oraz
partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 ze zm.) umożliwia stosowanie przez Wykonawcę i Podwykonawcę względem Zamawiającego ustrukturyzowanych faktur elektronicznych w związku z realizacją niniejszego postępowania przetargowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
2) zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty,
3) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych.
4) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
5) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pieczywa na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa poduktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofe15rtowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa poduktów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą różnych produktów ogólnospożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ryb i mrożonek na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą warzyw,owoców i jaj na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, tj. od 2.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |