Dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego w ramach zadania pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem” – II postępowanie

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-13 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582108-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 302000001, 331584006, 397100002, 445112007, 395120004, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego (ul. Gniazdowskiego 5 we Włocławku) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”.
Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-g do SIWZ). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018-2019 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji w wymiarze określonym przez producenta, jednak nie krótszym niż 24 miesiące.
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla żłobka integracyjnego – sprzęt i urządzenia (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-g do SIWZ).
Meble, akcesoria, sprzęt – musi w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci w przypadku zadań 2,3.
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań:

Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego.


Pakiet A
1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów

Pakiet B
2. Kserokopiarka - 1 sztuka
3. Drukarka - 4 sztuki



Zadanie nr 2 - Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych

1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki
2. Stół kwadratowy - 6 sztuk
3. Szafki - 11 modułów (55 szafek)
4. Wieszak do szatni - 4 sztuki
5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki
6. Przewijak - 3 sztuki
7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka
8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki
9. Regał na nocniki - 3 sztuki
10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki
11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk
12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw
13. Krzesła „O” - 5 sztuk
14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk
15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk
16. Stół prostokątny - 8 sztuk
17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka
18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw
19. Szafka - 1 sztuka
20. Szafa - 3 sztuki
21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw
22. Szafa - 1 sztuka
23. Szafa regał - 1 sztuka
24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka
25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów
26. Leżaczek - 55 kompletów
27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy
28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki
29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk
30. Bujaczek - 5 sztuk
31. Kolorowy płotek - 6 kompletów
32. Koniki na biegunach - 4 sztuki
33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka
34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka
35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka
36. Namiot z materacem - 1 komplet
37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw
38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety
39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów


Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych

1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka
2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw
3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki
4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki
5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki
6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki
7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka
8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki
9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki
10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw
11. Basen wraz materacem - 1 komplet
12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw
13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw
14. Pufki emocje - 1 komplet
15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka
16. Hamak - 1 sztuka
17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw
18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka
19. Słup wodny - 1 sztuka
20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka
21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka
22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka
23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka
24. Projektor - 1 komplet
25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw
26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw
27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet
28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw
29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw
30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet
31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka
32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka
33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka


Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu AGD


1. Pralka - 1 sztuka
2. Suszarka - 1 sztuka
3. Deska do prasowania - 2 sztuki
4. Żelazko parowe - 1 sztuka
5. Suszarka stojąca - 2 sztuki
6. Lodówka - 2 sztuki
7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka
8. Odkurzacz - 3 sztuki
9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki
10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy

Zadanie nr 5 - Dostawa narzędzi ogrodniczych

1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka
2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka
3. Drabina 1 - 2 sztuki
4. Drabina 2 - 1 sztuka
5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw


Zadanie nr 6 - Dostawa pościeli


1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów


Zadanie nr 7 - Dostawa akcesoriów kuchennych

1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt.
2. Nóż do mięsa - 2 szt.
3. Nóż do chleba - 2 szt.
4. Nóż do filetowania - 2 szt.
5. Nóż do obierania - 4 szt.
6. Sitko z siatką - 2 szt.
7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt.
8. Zestaw desek HACCP - 1 zest.
9. Mieszadło drewniane - 1 szt.
10. Widelec do przewracania - 2 szt.
11. Łyżka do serwowania - 4 szt.
12. Łyżka cedzakowa - 2 szt.
13. Chochla 1 - 2 szt.
14. Chochla 2 - 4 szt.
15. Dzbanek miarka - 3 szt.
16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt.
17. Rózga - 2 szt.
18. Pojemnik 1 - 2 szt.
19. Pojemnik 2 - 3 szt.
20. Pojemnik 3 - 5 szt.
21. Pojemnik 4 - 3 szt.
22. Pojemnik perforowany - 3 szt.
23. Kubek dla dzieci - 72 szt.
24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt.
25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt.
26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt.
27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt.
28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt.
29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt.
30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt.
31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt.
32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt.
33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt.
34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt.
35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt.
36. Cedzak - 2 szt.
37. Wanna przecedzakowa - 1 szt.
38. Sito oczka - 1 szt.
39. Sitko - 3 szt.
40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt.
41. Pokrywka szczelna - 10 szt.
42. Pojemnik 1 - 5 szt.
43. Pojemnik 2 - 5 szt.
44. Pojemnik 3 - 4 szt.
45. Łopatka do przewracania - 4 szt.
46. Szczypce uniwersalne - 3 szt.
47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt.
48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt.




Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-g do SIWZ
2. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

- Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.


Zamówienie jest dofinansowywane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa: 6. Solidarne Społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Dzia-łanie 6.1 inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w Infrastrukturę Społeczną).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49d786e5-0c07-47b8-99c8-56f09b98388c
Biuletyn 582108-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Regon 91086691000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielony Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (54) 414 40 00
Zamawiajacy fax (54) 414 42 57
Zamawiajacy email zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony url www.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowywane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa: 6. Solidarne Społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w Infrastrukturę Społeczną)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego w ramach zadania pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem” – II postępowanie
Numer referencyjny BZP.271.37.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego (ul. Gniazdowskiego 5 we Włocławku) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”. Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-g do SIWZ). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018-2019 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji w wymiarze określonym przez producenta, jednak nie krótszym niż 24 miesiące. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla żłobka integracyjnego – sprzęt i urządzenia (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-g do SIWZ). Meble, akcesoria, sprzęt – musi w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci w przypadku zadań 2,3. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego. Pakiet A 1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów Pakiet B 2. Kserokopiarka - 1 sztuka 3. Drukarka - 4 sztuki Zadanie nr 2 - Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych 1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki 2. Stół kwadratowy - 6 sztuk 3. Szafki - 11 modułów (55 szafek) 4. Wieszak do szatni - 4 sztuki 5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki 6. Przewijak - 3 sztuki 7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka 8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki 9. Regał na nocniki - 3 sztuki 10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki 11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk 12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw 13. Krzesła „O” - 5 sztuk 14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk 15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk 16. Stół prostokątny - 8 sztuk 17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka 18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw 19. Szafka - 1 sztuka 20. Szafa - 3 sztuki 21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw 22. Szafa - 1 sztuka 23. Szafa regał - 1 sztuka 24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka 25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów 26. Leżaczek - 55 kompletów 27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki 29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk 30. Bujaczek - 5 sztuk 31. Kolorowy płotek - 6 kompletów 32. Koniki na biegunach - 4 sztuki 33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka 34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka 35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka 36. Namiot z materacem - 1 komplet 37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw 38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety 39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych 1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka 2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw 3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki 4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki 5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki 6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki 7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka 8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki 9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki 10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw 11. Basen wraz materacem - 1 komplet 12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw 13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw 14. Pufki emocje - 1 komplet 15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka 16. Hamak - 1 sztuka 17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw 18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka 19. Słup wodny - 1 sztuka 20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka 21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka 22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka 23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka 24. Projektor - 1 komplet 25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw 26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw 27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet 28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw 29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw 30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet 31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka 32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka 33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu AGD 1. Pralka - 1 sztuka 2. Suszarka - 1 sztuka 3. Deska do prasowania - 2 sztuki 4. Żelazko parowe - 1 sztuka 5. Suszarka stojąca - 2 sztuki 6. Lodówka - 2 sztuki 7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 8. Odkurzacz - 3 sztuki 9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki 10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy Zadanie nr 5 - Dostawa narzędzi ogrodniczych 1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka 2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka 3. Drabina 1 - 2 sztuki 4. Drabina 2 - 1 sztuka 5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw Zadanie nr 6 - Dostawa pościeli 1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów Zadanie nr 7 - Dostawa akcesoriów kuchennych 1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt. 2. Nóż do mięsa - 2 szt. 3. Nóż do chleba - 2 szt. 4. Nóż do filetowania - 2 szt. 5. Nóż do obierania - 4 szt. 6. Sitko z siatką - 2 szt. 7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt. 8. Zestaw desek HACCP - 1 zest. 9. Mieszadło drewniane - 1 szt. 10. Widelec do przewracania - 2 szt. 11. Łyżka do serwowania - 4 szt. 12. Łyżka cedzakowa - 2 szt. 13. Chochla 1 - 2 szt. 14. Chochla 2 - 4 szt. 15. Dzbanek miarka - 3 szt. 16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt. 17. Rózga - 2 szt. 18. Pojemnik 1 - 2 szt. 19. Pojemnik 2 - 3 szt. 20. Pojemnik 3 - 5 szt. 21. Pojemnik 4 - 3 szt. 22. Pojemnik perforowany - 3 szt. 23. Kubek dla dzieci - 72 szt. 24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt. 25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt. 26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt. 27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt. 28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt. 29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt. 30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt. 31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt. 32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt. 33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt. 34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt. 35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt. 36. Cedzak - 2 szt. 37. Wanna przecedzakowa - 1 szt. 38. Sito oczka - 1 szt. 39. Sitko - 3 szt. 40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt. 41. Pokrywka szczelna - 10 szt. 42. Pojemnik 1 - 5 szt. 43. Pojemnik 2 - 5 szt. 44. Pojemnik 3 - 4 szt. 45. Łopatka do przewracania - 4 szt. 46. Szczypce uniwersalne - 3 szt. 47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt. 48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-g do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy. Zamówienie jest dofinansowywane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa: 6. Solidarne Społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Dzia-łanie 6.1 inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w Infrastrukturę Społeczną).
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-g do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty. 2) wynik testu Passmark CPU Mark, dotyczący procesora zastosowanego w zestawie komputerowym - laptop wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/. Układ musi pracować z fabrycznymi ustawieniami producenta (niedozwolony tzw. „overclocking”). Za aktualny Zamawiający uzna dokument wytworzony nie wcześniej niż 1 miesiąc, przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadania nr 1)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet A 1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów Pakiet B 2. Kserokopiarka - 1 sztuka 3. Drukarka - 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki 2. Stół kwadratowy - 6 sztuk 3. Szafki - 11 modułów (55 szafek) 4. Wieszak do szatni - 4 sztuki 5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki 6. Przewijak - 3 sztuki 7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka 8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki 9. Regał na nocniki - 3 sztuki 10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki 11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk 12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw 13. Krzesła „O” - 5 sztuk 14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk 15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk 16. Stół prostokątny - 8 sztuk 17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka 18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw 19. Szafka - 1 sztuka 20. Szafa - 3 sztuki 21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw 22. Szafa - 1 sztuka 23. Szafa regał - 1 sztuka 24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka 25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów 26. Leżaczek - 55 kompletów 27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki 29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk 30. Bujaczek - 5 sztuk 31. Kolorowy płotek - 6 kompletów 32. Koniki na biegunach - 4 sztuki 33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka 34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka 35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka 36. Namiot z materacem - 1 komplet 37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw 38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety 39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka 2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw 3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki 4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki 5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki 6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki 7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka 8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki 9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki 10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw 11. Basen wraz materacem - 1 komplet 12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw 13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw 14. Pufki emocje - 1 komplet 15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka 16. Hamak - 1 sztuka 17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw 18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka 19. Słup wodny - 1 sztuka 20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka 21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka 22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka 23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka 24. Projektor - 1 komplet 25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw 26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw 27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet 28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw 29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw 30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet 31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka 32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka 33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Pralka - 1 sztuka 2. Suszarka - 1 sztuka 3. Deska do prasowania - 2 sztuki 4. Żelazko parowe - 1 sztuka 5. Suszarka stojąca - 2 sztuki 6. Lodówka - 2 sztuki 7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 8. Odkurzacz - 3 sztuki 9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki 10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi ogrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka 2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka 3. Drabina 1 - 2 sztuki 4. Drabina 2 - 1 sztuka 5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pościeli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt. 2. Nóż do mięsa - 2 szt. 3. Nóż do chleba - 2 szt. 4. Nóż do filetowania - 2 szt. 5. Nóż do obierania - 4 szt. 6. Sitko z siatką - 2 szt. 7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt. 8. Zestaw desek HACCP - 1 zest. 9. Mieszadło drewniane - 1 szt. 10. Widelec do przewracania - 2 szt. 11. Łyżka do serwowania - 4 szt. 12. Łyżka cedzakowa - 2 szt. 13. Chochla 1 - 2 szt. 14. Chochla 2 - 4 szt. 15. Dzbanek miarka - 3 szt. 16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt. 17. Rózga - 2 szt. 18. Pojemnik 1 - 2 szt. 19. Pojemnik 2 - 3 szt. 20. Pojemnik 3 - 5 szt. 21. Pojemnik 4 - 3 szt. 22. Pojemnik perforowany - 3 szt. 23. Kubek dla dzieci - 72 szt. 24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt. 25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt. 26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt. 27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt. 28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt. 29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt. 30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt. 31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt. 32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt. 33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt. 34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt. 35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt. 36. Cedzak - 2 szt. 37. Wanna przecedzakowa - 1 szt. 38. Sito oczka - 1 szt. 39. Sitko - 3 szt. 40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt. 41. Pokrywka szczelna - 10 szt. 42. Pojemnik 1 - 5 szt. 43. Pojemnik 2 - 5 szt. 44. Pojemnik 3 - 4 szt. 45. Łopatka do przewracania - 4 szt. 46. Szczypce uniwersalne - 3 szt. 47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt. 48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)