Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Piekary Śląskie
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582031-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Komputer PC w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I Specyfikacji technicznej 10 szt.
2. Monitor LCD-typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II Specyfikacji technicznej -10 szt.
3. Zasilacz UPS w konfiguracji minimalnej jak podano w w pkt. III Specyfikacji technicznej - 30 szt.
4. Notebook w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IV Specyfikacji technicznej - 4 szt.
5. Tablet w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. V Specyfikacji technicznej -1 szt.
6. Monitor LCD – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VI Specyfikacji technicznej - 2 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VII Specyfikacji technicznej 4 szt.
8. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VIII Specyfikacji technicznej - 3 szt.
9. Skaner szczelinowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IX Specyfikacji technicznej - 2 szt.
10. Skaner sieciowy A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. X Specyfikacji technicznej - 1 szt.
11. Skaner przenośny A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XI Specyfikacji technicznej - 1 szt.
12. Skaner A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XII Specyfikacji technicznej - 1 szt.
13. Dysk SSD w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIII Specyfikacji technicznej - 8 szt.
14. Pamięć RAM w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIV Specyfikacji technicznej - 4 szt.

Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z podaniem numerów katalogowych (producenta sprzętu) poszczególnych modułów/podzespołów.
W razie zaistnienia wątpliwości podczas oceny przedstawionej oferty, oferent zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego przedstawić dokumentację techniczną oraz oświadczenie producenta oferowanego sprzętu podpisane przez upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia wymogi specyfikacji technicznej.
Do każdego typu urządzeń, za wyjątkiem urządzeń z Zakresów XIII – XIV, muszą być dołączone małe zbiorcze segregatory formatu A5 zawierający wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
Każdy komputer, laptop i tablet musi mieć zainstalowany system operacyjny z ustawieniami domyślnymi wraz z wszystkimi zainstalowanymi sterownikami do urządzeń znajdujących się w danym sprzęcie komputerowym.
Każde urządzenie (komputer, monitor, itp.) powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne zidentyfikowanie takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien zostać przyklejony na urządzeniu.
Urządzenia jak: komputery PC, monitory i ups’y powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem.
W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem.
W zamówieniu musi być oferowany sprzęt dopuszczony do sprzedaży w Polsce i na terenie UE, posiadający ważną deklarację CE.


2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.

Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy.
W związku z tym:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ,
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych,
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fa237eb-491c-4f02-8975-ffef16ce3234
Biuletyn 582031-N-2019
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Piekary Śląskie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 84
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 939 379
Zamawiajacy fax 32 287 22 69
Zamawiajacy email um@um.piekary.pl
Adres strony url www.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.piekary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.piekary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Piekary Śląskie,ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 215
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BZP.271-48/BIN/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Komputer PC w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I Specyfikacji technicznej 10 szt. 2. Monitor LCD-typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II Specyfikacji technicznej -10 szt. 3. Zasilacz UPS w konfiguracji minimalnej jak podano w w pkt. III Specyfikacji technicznej - 30 szt. 4. Notebook w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IV Specyfikacji technicznej - 4 szt. 5. Tablet w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. V Specyfikacji technicznej -1 szt. 6. Monitor LCD – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VI Specyfikacji technicznej - 2 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VII Specyfikacji technicznej 4 szt. 8. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VIII Specyfikacji technicznej - 3 szt. 9. Skaner szczelinowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IX Specyfikacji technicznej - 2 szt. 10. Skaner sieciowy A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. X Specyfikacji technicznej - 1 szt. 11. Skaner przenośny A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XI Specyfikacji technicznej - 1 szt. 12. Skaner A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XII Specyfikacji technicznej - 1 szt. 13. Dysk SSD w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIII Specyfikacji technicznej - 8 szt. 14. Pamięć RAM w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIV Specyfikacji technicznej - 4 szt. Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z podaniem numerów katalogowych (producenta sprzętu) poszczególnych modułów/podzespołów. W razie zaistnienia wątpliwości podczas oceny przedstawionej oferty, oferent zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego przedstawić dokumentację techniczną oraz oświadczenie producenta oferowanego sprzętu podpisane przez upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia wymogi specyfikacji technicznej. Do każdego typu urządzeń, za wyjątkiem urządzeń z Zakresów XIII – XIV, muszą być dołączone małe zbiorcze segregatory formatu A5 zawierający wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. Każdy komputer, laptop i tablet musi mieć zainstalowany system operacyjny z ustawieniami domyślnymi wraz z wszystkimi zainstalowanymi sterownikami do urządzeń znajdujących się w danym sprzęcie komputerowym. Każde urządzenie (komputer, monitor, itp.) powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne zidentyfikowanie takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien zostać przyklejony na urządzeniu. Urządzenia jak: komputery PC, monitory i ups’y powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. W zamówieniu musi być oferowany sprzęt dopuszczony do sprzedaży w Polsce i na terenie UE, posiadający ważną deklarację CE. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 łącznie z załączonym wykazem oferowanego sprzętu wraz z cenami – Załącznik nr 2. 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, jeśli konieczność zmiany wynika z faktu, że przedmiot umowy określony w ofercie Wykonawcy z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym o funkcjonalności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA – PROWADZENIE PROCEDURY PRZETARGOWEJ, W WYNIKU KTÓREJ ZOSTANIE WYBRANY WYKONAWCA, Z KTÓRYM ZOSTANIE ZAWARTA UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO): 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel. 32/3939411 (centrala), bip.piekary.pl, adres e-mail: um@piekary.pl. 2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mail: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej. Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu. 3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004. 4. Z poszanowaniem poufnego charakteru Pani/Pana danych, w tym stosując mechanizmy minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o charakterze wrażliwym Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa: - LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie. - uczestnikom i wszystkim zainteresowanym prowadzonymi postępowaniami przetargowymi, - operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w przypadku korespondencji papierowej) - ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją. 5. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu o którym mowa w ust. 3. Po zrealizowaniu tego celu dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym, usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania. Ponadto ma Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy skontaktować się z administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych. 7. Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w procedurze wyboru wykonawcy. 8. Administrator danych osobowych, na mocy art. 17 ust. 3 lit. b RODO, ma prawo odmówić usunięcia Pani/Pana danych osobowych. 9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przepisy RODO zostały naruszone; 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.

Criterion

Kryteria Okres gwarancyjny
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)