GuidZP400 |
c117399d-a4f4-4d45-8aae-c0048716615c
|
Biuletyn |
583254-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Krzywdzie
|
Regon |
11107200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żelechowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzywda
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
25 755 12 88
|
Zamawiajacy fax |
25 755 10 61
|
Zamawiajacy email |
Siwickam@wp.pl
|
Adres strony url |
https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego 2014 -2020, Oś 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Krzywdzie, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda – pokój nr 22, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH, WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU DO PRZEDSZKOLA W ZESPOLE SZKÓŁ W KRZYWDZIE W RAMACH PROJEKTU „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE KRZYWDA
|
Numer referencyjny |
272.1.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do przedszkola w Zespole Szkół w Krzywdzie w ramach projektu „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krzywda, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielono na części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na dowolną część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na część zamówienia, której lub których może być wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Poszczególne części przedmiotu zamówienia obejmują:
Część 1 zamówienia – zabawki
Część 2 zamówienia – pomoce dydaktyczne
Część 3 zamówienia – wyposażenie
Część 4 zamówienia – sprzęt
Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją są oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami):
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37520000-9 Zabawki
22120000-7 Wydawnictwa
22114000-2 Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
39160000-1 Meble szkolne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
38650000-6 Sprzęt fotograficzny
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
30213100-6 Komputery przenośne
30231320-6 Monitory dotykowe
Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia.
Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów wyposażenia i urządzeń, które winny być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie oświadczenia Wykonawcy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Zamawiający nie wymaga przedkładania dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem.
b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu gwarancji zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ (dodatek nr 5).
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie każdy z Wykonawców składa oddzielnie)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo, jeżeli pełnomocnik - jeżeli został ustanowiony.
2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, określonych przez zamawiającego, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w § 16 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zabawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa zabawek. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Część 1 zamówienia – zabawki.
W ramach dostawy Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Część 2 zamówienia – pomoce dydaktyczne.
W ramach dostawy pomocy dydaktycznych Wykonawca w ramach ceny zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa wyposażenia przedszkola. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Część 3 zamówienia – wyposażenie.
W ramach dostawy wyposażenia Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Części 4 zamówienia jest dostawa sprzętu. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Część 4 zamówienia – sprzęt.
W ramach dostawy sprzętu Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
|
| |