DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH, WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU DO PRZEDSZKOLA W ZESPOLE SZKÓŁ W KRZYWDZIE W RAMACH PROJEKTU „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE KRZYWDA

Data publikacji 2019-08-06
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Krzywdzie
Miejscowość Krzywda
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583254-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375200009, 391600001, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do przedszkola w Zespole Szkół w Krzywdzie w ramach projektu „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krzywda, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ.

Przedmiot zamówienia podzielono na części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na dowolną część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na część zamówienia, której lub których może być wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Poszczególne części przedmiotu zamówienia obejmują:
Część 1 zamówienia – zabawki
Część 2 zamówienia – pomoce dydaktyczne
Część 3 zamówienia – wyposażenie
Część 4 zamówienia – sprzęt

Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją są oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami):

39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37520000-9 Zabawki
22120000-7 Wydawnictwa
22114000-2 Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
39160000-1 Meble szkolne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
38650000-6 Sprzęt fotograficzny
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
30213100-6 Komputery przenośne
30231320-6 Monitory dotykowe

Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia.
Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów wyposażenia i urządzeń, które winny być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c117399d-a4f4-4d45-8aae-c0048716615c
Biuletyn 583254-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Krzywdzie
Regon 11107200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żelechowska
Zamawiajacy miejscowosc Krzywda
Zamawiajacy kod pocztowy 21-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 25 755 12 88
Zamawiajacy fax 25 755 10 61
Zamawiajacy email Siwickam@wp.pl
Adres strony url https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego 2014 -2020, Oś 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gzeaskrzywda.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Krzywdzie, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda – pokój nr 22, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH, WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU DO PRZEDSZKOLA W ZESPOLE SZKÓŁ W KRZYWDZIE W RAMACH PROJEKTU „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE KRZYWDA
Numer referencyjny 272.1.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do przedszkola w Zespole Szkół w Krzywdzie w ramach projektu „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” - zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krzywda, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na dowolną część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na część zamówienia, której lub których może być wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Poszczególne części przedmiotu zamówienia obejmują: Część 1 zamówienia – zabawki Część 2 zamówienia – pomoce dydaktyczne Część 3 zamówienia – wyposażenie Część 4 zamówienia – sprzęt Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją są oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 37520000-9 Zabawki 22120000-7 Wydawnictwa 22114000-2 Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 39160000-1 Meble szkolne 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 38650000-6 Sprzęt fotograficzny 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 30213100-6 Komputery przenośne 30231320-6 Monitory dotykowe Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia. Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów wyposażenia i urządzeń, które winny być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie oświadczenia Wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zamawiający nie wymaga przedkładania dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem. b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu gwarancji zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ (dodatek nr 5). (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie każdy z Wykonawców składa oddzielnie)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo, jeżeli pełnomocnik - jeżeli został ustanowiony. 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, określonych przez zamawiającego, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w § 16 SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa zabawek. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Część 1 zamówienia – zabawki. W ramach dostawy Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Część 2 zamówienia – pomoce dydaktyczne. W ramach dostawy pomocy dydaktycznych Wykonawca w ramach ceny zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa wyposażenia przedszkola. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Część 3 zamówienia – wyposażenie. W ramach dostawy wyposażenia Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 4 zamówienia jest dostawa sprzętu. Rodzaj, ilość i charakterystyka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Część 4 zamówienia – sprzęt. W ramach dostawy sprzętu Wykonawca w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)