GuidZP400 |
fb76b9d0-e6a4-4c35-ad51-186f0af744da
|
Biuletyn |
582993-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
|
Regon |
89112930100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 88-66-500
|
Zamawiajacy fax |
74 88-66-509
|
Zamawiajacy email |
ewa.zajdel@dwup.pl
|
Adres strony url |
www.dwup.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dwup.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dwup.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłanie ofert za pośrednictwem Operatora Pocztowego, Kuriera lud dostarczenie osobiste.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
|
Numer referencyjny |
22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu wraz z naniesieniem grafiki oraz dostawie następujących materiałów promocyjnych do filii DWUP we Wrocławiu:
1) Torba bawełniana – 400 sztuk
2) Pudełko na notatki – 400 sztuk
3) Wieszak do ładowania telefonu- 400 sztuk
4) Kubek termiczny – 400 sztuk,
5) Ładowarka samochodowa- 400 sztuk,
6) Pendrive – 400 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem głównym dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia na dostawę materiałów promocyjno-informacyjnych w ilości co najmniej 1000 sztuk materiałów każde z tych zamówień wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, głównych dostaw wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Dowody od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 7 dostawy zostały wykonane należycie.
3)Dowodami o którym mowa w pkt.2) mogą być :a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których dostawy zostały wykonane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
b) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
c) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 SIWZ , z zastrzeżeniem, że oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert,
d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej
pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy p z p.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|