Dostawa oprogramowania dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

Data publikacji 2019-08-06
Data zakończenia 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582894-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w tym:
a) Oprogramowanie zabezpieczenia sieci typu Fortigate 1000C lub równoważne - 1 pakiet.
b) Oprogramowanie - system operacyjny typu Windows Server Standard Core 2019 Single Open 16Lic No Level Academic CoreLicense lub równoważne - 1 szt.
c) Oprogramowanie – komponenty do tworzenia oprogramowania typu DevExpress DXperience lub równoważne- 1 szt.
d) Oprogramowanie antywirusowe typu Eset Nod lub równoważne– 100 licencji.
e) Oprogramowanie antywirusowe typu Malwarebytes Anti-Malware Pro lub równoważne - 3 licencje.
f) Oprogramowanie graficzne typu Adobe Ilustrator CC for Teams ML 1 Years Education Device License- 1 licencja - Oprogramowanie graficzne typu InDesing CC lub równoważne – 1 szt.
g) Oprogramowanie do obróbki zdjęć typu Affinity Photo, Affinity Designer and Affinity Publisher lub równoważne - 3 licencje.
2. Część zamówienia realizowana jest w ramach umowy dotyczącej finansowania i rozliczania zadania pn. Dydaktyczna inicjatywa doskonałości” numer MNiSW/2019/213/DIR/DID z dnia 27-07-2019 r.
3. Szczegółowo zakres zamówienia, w tym rodzaj oprogramowania, ilości licencji, funkcjonalności określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. Oprogramowania stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4. Oferowane oprogramowanie musi pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego oprogramowania (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
6. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oprogramowania, należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe oprogramowania użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe zastosowanych w SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących oprogramowanie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, spełniających wszystkie funkcjonalności i których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane oprogramowania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania oprogramowani równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane oprogramowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu oprogramowania określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub innego oprogramowania audiowizualnego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.: oprogramowania do zabezpieczeń sieci, antywirusowe, graficzne, systemy operacyjne itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 286b28dd-0e7e-4a5d-bb6b-c5bd9b5d87b6
Biuletyn 582894-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Regon 17071162800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 629 0 505
Zamawiajacy fax 55 629 0 510
Zamawiajacy email zp@pwsz.elblag.pl
Adres strony url www.pwsz.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pokój nr 18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Numer referencyjny ZP/PN/2312/11/1694/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w tym: a) Oprogramowanie zabezpieczenia sieci typu Fortigate 1000C lub równoważne - 1 pakiet. b) Oprogramowanie - system operacyjny typu Windows Server Standard Core 2019 Single Open 16Lic No Level Academic CoreLicense lub równoważne - 1 szt. c) Oprogramowanie – komponenty do tworzenia oprogramowania typu DevExpress DXperience lub równoważne- 1 szt. d) Oprogramowanie antywirusowe typu Eset Nod lub równoważne– 100 licencji. e) Oprogramowanie antywirusowe typu Malwarebytes Anti-Malware Pro lub równoważne - 3 licencje. f) Oprogramowanie graficzne typu Adobe Ilustrator CC for Teams ML 1 Years Education Device License- 1 licencja - Oprogramowanie graficzne typu InDesing CC lub równoważne – 1 szt. g) Oprogramowanie do obróbki zdjęć typu Affinity Photo, Affinity Designer and Affinity Publisher lub równoważne - 3 licencje. 2. Część zamówienia realizowana jest w ramach umowy dotyczącej finansowania i rozliczania zadania pn. Dydaktyczna inicjatywa doskonałości” numer MNiSW/2019/213/DIR/DID z dnia 27-07-2019 r. 3. Szczegółowo zakres zamówienia, w tym rodzaj oprogramowania, ilości licencji, funkcjonalności określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. Oprogramowania stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 4. Oferowane oprogramowanie musi pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego oprogramowania (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. 6. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oprogramowania, należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe oprogramowania użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe zastosowanych w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących oprogramowanie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, spełniających wszystkie funkcjonalności i których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane oprogramowania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania oprogramowani równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane oprogramowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu oprogramowania określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub innego oprogramowania audiowizualnego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.: oprogramowania do zabezpieczeń sieci, antywirusowe, graficzne, systemy operacyjne itp.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie będzie wykonane w terminie: a) do 14 dni od dnia podpisania umowy w zakresie realizacji zamówienia, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. b) w terminie do 31 grudnia br. w zakresie realizacji dostaw w ramach prawa opcji, określonego w rozdziale III ust. 8 SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający, że parametry oferowanych oprogramowań odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego. a) Opis przedmiotu zamówienia winien być sporządzony według wzoru przekazanego przez Zamawiającego i zgodnie z zapisami określonymi w tym wzorze, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. b) Wykonawca może dołączyć do Opisu przedmiotu zamówienia materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018. 798), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
Czy wadium 1
Wadium Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 8. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw / usług niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne, np. niedostępność w danym dniu miejsca, w którym realizowany ma być przedmiot zamówienia lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru dostawy przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy), c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności, d) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanego oprogramowania o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji / rynku oferowanego oprogramowania. 2) zmiana wynagrodzenia: a) w wyniku zmian obowiązujących przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, 3) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp., 4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie, 5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny, 6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie, 8) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 9) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, 10) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 11) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części. 9. Zamawiający rozumie przez określenie,,siła wyższa” – wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań umownych w całości lub części, w szczególności: a) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga; b) terroryzm, rebelia, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa; c) promieniowanie radioaktywne lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników; d) klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar lub inne, ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej. 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ustępem zastosowanie znajdują przepisy ustawy PZP regulujące możliwości zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy np. zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż oferowane za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji / rynku (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 11. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)