GuidZP400 |
9ce97208-1f15-422e-87ea-65bcf303649b
|
Biuletyn |
582736-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
|
Regon |
30832400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 2633060, 2633061
|
Zamawiajacy fax |
018 2633952, 2633950
|
Zamawiajacy email |
sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.pszs.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pszs.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pszs.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, Dziennik Podawczy, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych
|
Numer referencyjny |
DZP-271-20/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie - oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie - oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie - oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty związane z przedmiotem zamówienia – foldery, opisy, karty danych tecnicznych wystawione przez producenta wyrobu, w których treść potwierdza spełnianie wymagań przedmiotu zamówienia z oferowanym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp. 2) Formularz/e cenowy/e oferty. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§2
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer…… do niniejszej umowy.
2. Wartość zamówienia netto wynosi………….. zł (słownie……..).
Kwota podatku VAT wynosi………zł (słownie:………..).
Wartość zamówienia brutto wynosi……..zł (słownie……..).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer…….przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania ewentualnej umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
4. Zmiana o której mowa w ust. 3 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów.
5. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianach w ust. 3.
6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn Zamawiającego, podatek VAT.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacja z podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI ZAMÓWIENIA BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁ PODWYKONAWCA),
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę,
8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
§3
1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy – od …….. do …………….
2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1 stosownym aneksem, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy.
§9
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp).
2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|