Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579494-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 8 części:

Na przedmiot zamówienia w I części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Dostawa laptopa – 1 sztuka
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a – zakładka pn.: I część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na Stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Dostawa laptopa – 2 sztuki
b) Zestaw komputerowy wraz z monitorem - 1 sztuka
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b – zakładka pn.: II część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w III części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Komputer All in One – 2 sztuki
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – zakładka pn.: III część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w IV części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Zestawy komputerowe wraz z monitorem 21,5 cali – 8 sztuk
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – zakładka pn.: IV część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w V części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Komputery stacjonarne – 3 sztuki
b) Monitory LED – 5 sztuk
c) Laptop – 1 sztuka
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – zakładka pn.: V część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w VI części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka
b) Laptop – 1 sztuka
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1f – zakładka pn.: VI część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w VII części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Zestaw komputery stacjonarne – 2 sztuk
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1g – zakładka pn.: VII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

Na przedmiot zamówienia w VIII części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Komputery stacjonarne wraz z klawiaturą i myszką – 38 sztuk
b) Monitory LED – 38 sztuk
c) Klawiatura przewodowa – 20 sztuk
d) Mysz przewodowa – 20 sztuk
e) USB moc skuteczna min. 900 W, moc pozorna min. 1500 VA – 3 sztuki
f) USB moc skuteczna min. 600 W, moc pozorna min. 1000 VA – 3 sztuki
g) Switch (przełącznik zarządzalny) min. 24 – 1 sztuka
h) Switch (przełącznik zarządzalny) 16 portów RJ45 – 1 sztuka
i) Urządzenie wielofunkcyjne – drukarka atramentowa – 2 sztuki
j) Głośniki do komputera – 2 sztuki
k) Dysk SSD min. 240 GB – 16 sztuk
l) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1h – zakładka pn.: VIII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE.
4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera.
5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu.
6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
8. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
- w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
- w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej:
a) I część zamówienia: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26
b) II część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64
c) III część zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-02-82
d) IV część zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-34-74
e) V część zamówienia: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 483-21-62
f) VI część zamówienia: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52
g) VII część zamówienia: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-59-50
h) VIII część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 40-61-650

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c7bae75-df07-4842-a68d-8f2cfe5ed651
Biuletyn 579494-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
Regon 36620956400000
Zamawiajacy adres ulica Konstantego Damrota
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 472 38 80,
Zamawiajacy fax 77 4723886 w. 14
Zamawiajacy email sekretariat@cuwkk.pl,
Adres strony url www.bip.cuwkk.pl
Adres strony internetowej NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej narzedzia NIE DOTYCZY
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl NIE DOTYCZY
Przeprowadza wspolnie podmiot list NIE DOTYCZY
Postepowanie wspolne tresc NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe zamawiajacy Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 4/8/2018 z dnia 11 grudnia 2018 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2018 poz. 995 z późn. zm.) oraz art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.). JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE NA RZECZ, KTÓRYCH REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRE W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRĄ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, ZWANE DALEJ JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI: 1. Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26 2. Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64 3. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-02-82 4. I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-34-74 5. II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 483-21-62 6. Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52 7. Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-59-50 8. Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 40-61-650
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia NIE DOTYCZY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cuwkk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cuwkk.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE DOTYCZY
Oferty wnioski dostepne NIE DOTYCZY
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE DOTYCZY
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu Konstantego Damrota 30 47-220 Kędzierzyn-Koźle Polska
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE DOTYCZY
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny CUW.26.72.2019.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy VIII
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z 8 części: Na przedmiot zamówienia w I części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 1 sztuka b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a – zakładka pn.: I część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na Stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w II części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 2 sztuki b) Zestaw komputerowy wraz z monitorem - 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b – zakładka pn.: II część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w III części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputer All in One – 2 sztuki b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – zakładka pn.: III część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w IV części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestawy komputerowe wraz z monitorem 21,5 cali – 8 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – zakładka pn.: IV część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w V części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne – 3 sztuki b) Monitory LED – 5 sztuk c) Laptop – 1 sztuka d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – zakładka pn.: V część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VI części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka b) Laptop – 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1f – zakładka pn.: VI część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VII części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputery stacjonarne – 2 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1g – zakładka pn.: VII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VIII części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne wraz z klawiaturą i myszką – 38 sztuk b) Monitory LED – 38 sztuk c) Klawiatura przewodowa – 20 sztuk d) Mysz przewodowa – 20 sztuk e) USB moc skuteczna min. 900 W, moc pozorna min. 1500 VA – 3 sztuki f) USB moc skuteczna min. 600 W, moc pozorna min. 1000 VA – 3 sztuki g) Switch (przełącznik zarządzalny) min. 24 – 1 sztuka h) Switch (przełącznik zarządzalny) 16 portów RJ45 – 1 sztuka i) Urządzenie wielofunkcyjne – drukarka atramentowa – 2 sztuki j) Głośniki do komputera – 2 sztuki k) Dysk SSD min. 240 GB – 16 sztuk l) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1h – zakładka pn.: VIII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: a) I część zamówienia: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26 b) II część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64 c) III część zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-02-82 d) IV część zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-34-74 e) V część zamówienia: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 483-21-62 f) VI część zamówienia: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52 g) VII część zamówienia: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-59-50 h) VIII część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 40-61-650
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc NIE DOTYCZY
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst NIE DOTYCZY
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie: Dotyczy wszystkich części zamówienia: nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część IV zamówienia Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch (2) dostaw związanych z dostawą sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda. z potwierdzeniem ich należytego wykonania Część VIII zamówienia Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch (2) dostaw związanych z dostawą sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda. z potwierdzeniem ich należytego wykonania Wykonawca składający ofertę na kilka części, musi spełniać w/w warunki dla każdej części, na którą składa ofertę. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający zgodnie z art. 24aa, będzie wstępnie oceniał powyższe warunki na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku części I, II, III, V, VI, VII zamawiający nie wymaga spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, ma potwierdzać, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawca zagraniczny składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016, poz. 1126). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa jak wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Oświadczenie - wg druku Nr 3, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w świetle art. 24 ust. 1, pkt. 23 ustawy Pzp (grupa kapitałowa). W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawca zagraniczny składa również dokument jak wyżej. Dokument ten składany jest wciągu 3 dni od opublikowania informacji z otwarcia ofert (pkt. 10.13 SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu DOTYCZY IV oraz VIII CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykaz zadań własnych (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-D) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających, na wykazie lub odrębnymi dokumentami, z których treści ma wynikać, że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego są referencje lub inne dokumenty (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 27 lipca 2016 roku Dz. U z 2016 poz. 1126).
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane razem z ofertą na dzień składania ofert: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ ODPOWIEDNIE ZAŁĄCZNIKI NR 1A÷1H opublikowane na stronie Zamawiającego jako integralna część SIWZ (tylko te które dotyczą części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę). 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i określone w pkt 6.5 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Wadium NIE DOTYCZY
Przewiduje udzielenie zaliczek NIE DOTYCZY
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona NIE DOTYCZY
Elementy aukcji elektronicznej NIE DOTYCZY
Informaje udostepnione wykonawcom NIE DOTYCZY
Informaje przebiegu aukcji NIE DOTYCZY
Warunki do licytacji NIE DOTYCZY
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja NIE DOTYCZY
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 1 etapy negocjacji NIE DOTYCZY
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod NIE DOTYCZY
IV 3 2 wstepny harmonogram NIE DOTYCZY
IV 3 2 EtapyDialogu NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
IV 4 7 NIE DOTYCZY
IV 4 8 NIE DOTYCZY
IV 4 9 NIE DOTYCZY
IV 4 12 NIE DOTYCZY
IV 4 13 NIE DOTYCZY
IV IstotnePostanowienia NIE DOTYCZY
IV 4 14 NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie terminu jej realizacji jak i wartości w przypadkach jak niżej: a) Wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, pożar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu) lub warunków pogodowych nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych prac. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie prac przez określoną Jednostkę organizacyjną, potwierdzone pisemnie. b) Wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia pomimo należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest pisemne stwierdzenie przez określoną Jednostkę organizacyjną konieczności zmiany terminu umownego. c) Zmiana wartości umowy może nastąpić w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku od towarów i usług VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Kwota wynagrodzenia brutto określona w § 6, zostanie odpowiednio dostosowana aneksem umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody NIE DOTYCZY
IV 4 4 jezyki Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 NIE DOTYCZY

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 1 sztuka b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a – zakładka pn.: I część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: I część zamówienia: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 2 sztuki b) Zestaw komputerowy wraz z monitorem - 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b – zakładka pn.: II część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: II część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputer All in One – 2 sztuki b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – zakładka pn.: III część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: III część zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-02-82
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestawy komputerowe wraz z monitorem 21,5 cali – 8 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – zakładka pn.: IV część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: IV część zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-34-74
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne – 3 sztuki b) Monitory LED – 5 sztuk c) Laptop – 1 sztuka d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – zakładka pn.: V część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: V część zamówienia: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 483-21-62
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka b) Laptop – 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1f – zakładka pn.: VI część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: VI część zamówienia: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputery stacjonarne – 2 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1g – zakładka pn.: VII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: VII część zamówienia: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-59-50
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne wraz z klawiaturą i myszką – 38 sztuk b) Monitory LED – 38 sztuk c) Klawiatura przewodowa – 20 sztuk d) Mysz przewodowa – 20 sztuk e) USB moc skuteczna min. 900 W, moc pozorna min. 1500 VA – 3 sztuki f) USB moc skuteczna min. 600 W, moc pozorna min. 1000 VA – 3 sztuki g) Switch (przełącznik zarządzalny) min. 24 – 1 sztuka h) Switch (przełącznik zarządzalny) 16 portów RJ45 – 1 sztuka i) Urządzenie wielofunkcyjne – drukarka atramentowa– 2 sztuki j) Głośniki do komputera – 2 sztuki k) Dysk SSD min. 240 GB – 16 sztuk l) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1h – zakładka pn.: VIII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostki organizacyjnej: VIII część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 40-61-650
  

Criterion

Kryteria Przedłużony okres gwarancji [miesiące]
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto całego zadania [PLN]
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)