„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Wołów i Gminy Paszowice”

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-09-13 00:00:00
Instytucja Gmina Paszowice
Miejscowość Paszowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582646-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego:
a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca;
b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca;
c. integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne;
d. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie spraw ogólnych;
e. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego;
f. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego;
g. migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego;
h. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
i. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
j. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie usług finansowych;
k. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 1 szt.;
l. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego serwerem – 1 szt.;
m. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt.

2. Część 2 – Dostawa sprzętu informatycznego:
a. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup zestawów komputerowych – 5 szt.;
b. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.;
c. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.

Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5badcc0e-ff80-4e11-b197-f0db64a19879
Biuletyn 582646-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Paszowice
Regon 54461600000000
Zamawiajacy adres ulica Paszowice
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Paszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 59-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 701 793
Zamawiajacy email ug@paszowice.pl
Adres strony url www.paszowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Wołów i Gminy Paszowice”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip.paszowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.paszowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. ,poz. 113) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Wołów i Gminy Paszowice”
Numer referencyjny GKI271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne; d. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie spraw ogólnych; e. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; f. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; g. migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; h. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; i. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; j. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie usług finansowych; k. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 1 szt.; l. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego serwerem – 1 szt.; m. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt. 2. Część 2 – Dostawa sprzętu informatycznego: a. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup zestawów komputerowych – 5 szt.; b. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.; c. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 270
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 1. Część 1 nie później niż 270 dni od daty zawarcia umowy. 2. Część 2 nie później niż 60 dni od daty zawarcia umowy. Za datę zawarcia umowy Zamawiający przyjmuje dzień, w którym zostanie ona podpisana przez obie Strony Umowy.
Okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Część 1 a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Część 2 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Część 1 a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jednego, zintegrowanego z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki zawierającego portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda; b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych; co najmniej jedną osobą na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców; co najmniej trzema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób; co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty – posiadającymi min.-2 letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych każda z osób. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją trzech wymaganych usług (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) przy czym każda z usług nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie trzy usługi, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie trzech usług wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie trzy usługi wymagane przez Zamawiającego (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) przy czym każda z usług nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto. Część 2 b.i.1.a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy dostawy (jedna dostawa rozumiana jako jedna umowa) polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw (jedna dostawa rozumiana jako jedna umowa) przy czym każda z dostaw nie może być mniejsza niż 30 000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie dostawy wymagane przez Zamawiającego (jedna dostawa rozumiana jako jedna umowa) przy czym każda z dostaw nie może być mniejsza niż 30 000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Część 1 a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jednego, zintegrowanego z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki zawierającego portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda; b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych; co najmniej jedną osobą na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców; co najmniej trzema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób; co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty – posiadającymi min.-2 letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych każda z osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.1-9.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 poz. 700 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w przypadku Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – w przypadku Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia.
Zakresie kryteriow selekcji 1.i.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy określonych przez Zamawiającego w Rozdziale V oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia, należy złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.i.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których wzór stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2.i.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.i.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2.i.5. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez podmioty trzecie i złożony w oryginale. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 2.i.6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1. próbka zaoferowanych przez Wykonawcę systemów informatycznych składającego ofertę na Część 1 zamówienia potwierdzająca cechy i funkcjonalności w zakresie zgodności z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 10 – Opis badania próbki do SIWZ jako te, które zaoferowane systemy posiadają. Próbka oferowanych systemów powinna zawierać zainstalowane na nośniku oprogramowanie i przykładowe dane, pozwalające Zamawiającemu zbadanie zaoferowanych systemów potwierdzających ich cechy i funkcjonalności, zgodnie z opracowanymi przez Zamawiającego scenariuszami, które zostały opisane Załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający zweryfikuje posiadane cechy i funkcjonalności na podstawie scenariuszy stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ dla każdego z zaoferowanych systemów. Każdy z zaoferowanych systemów przedstawiony Zamawiającemu na próbce musi zawierać elementy pozwalające na zweryfikowanie przez Zamawiającego każdego z kroku opisanego w scenariuszu dla danej części. Przykładowe dane nie mogą naruszać zapisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000). W przypadku jej naruszenia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność. Próbkę należy załączyć na dysku przenośnym w dwóch egzemplarzach. Próbka powinna być tak przygotowana, żeby w łatwy sposób pozwalała na uruchomienie umieszczonego na niej systemu. Do próbki należy załączyć szczegółową instrukcję z opisem umożliwiającym identyfikację sposobu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności systemu. 2. dokumenty potwierdzające parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę, który składa ofertę na Część 2 zamówienia, tj. a. opis dotyczący charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, zawierający ponadto wskazania producenta i modelu dla każdego z zaoferowanych sprzętów informatycznych; b. zestaw komputerowy: raport z przeprowadzonych testów wydajnościowych potwierdzający wydajność obliczeniową według SYSmark 2014 SE PerformanceTest lub równoważne na poziomie min.: Overall Rating – 1095 punktów, Office Productivity – co najmniej 1085 punktów, Media Creation– co najmniej 1100 punktów, Data/Financial Analysis – co najmniej 1080 punktów; Responsiveness – co najmniej 1100 punktów; dokument potwierdzający, że oferowane zestawy komputerowe zostaną objęte gwarancją producenta spełniającą następujące warunki: 60 miesięcy w miejscu używania sprzętu z czasem reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego, producent komputera musi zapewniać informacje o gwarancji i konfiguracji i oprogramowaniu sprzętowym na dedykowanej stronie www po podaniu numeru seryjnego komputera, w okresie gwarancji producenta w przypadku wymiany dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego, gwarancja będzie obejmować wszystkie elementy sprzętowe komputera, usługi serwisowe będą świadczone w miejscu instalacji urządzenia oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy; dokument potwierdzający, że oferowane monitory zostaną objęte gwarancją producenta spełniającą następujące warunki: 60 miesięcy w miejscu używania sprzętu, gwarancja zero jasnych pikseli – wymiana na nowy monitor przy każdym jednym pikselu, producent musi zapewniać informacje o gwarancji i konfiguracji i oprogramowaniu sprzętowym na dedykowanej stronie www po podaniu numeru seryjnego.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 – 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Część 2 – 1.000,00 zł, jeden tysiąc złotych 00/100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 43 8647 1033 0315 0492 2000 0114 z dopiskiem „Wadium znak sprawyGKI.271.3.2019”,. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zaleca, żeby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium, to jest kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a.a) w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; a.b) w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu zastępczego oprogramowania aplikacyjnego odpowiadającego Przedmiotowi Umowy o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ dla Przedmiotu Umowy; a.c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; a.d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy innym zastępczym oprogramowaniem aplikacyjnym spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla Przedmiotu Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; a.e) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub oprogramowania aplikacyjnego, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania aplikacyjnego lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; a.f) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania aplikacyjnego, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; a.g) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; a.h) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; a.i) wystąpienia siły wyższej. 2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych. 3. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności: 1) konieczność zmiany terminu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2; 2) zmiana terminu określonego w § 4 ust. 1, w przypadku gdy zmianie ulegnie końcowy termin realizacji projektu za zgodą Instytucji przyznającej dofinansowanie oraz jeśli zmiana terminu realizacji Umowy będzie konieczna; 3) zmiana Harmonogramu spowodowana okolicznościami, których nie udało się przewidzieć na etapie podpisywania Umowy 4) ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np. z powodów warunków atmosferycznych.. 4. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi za usługi i dostawy realizowane po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 5. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych
IV 4 4 data 2019-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Paszowice w Paszowicach, Paszowice 137, 59-411 Paszowice (pokój nr 11), nie później niż do godziny 12:00 dnia 13.09.2019 2. W przypadku złożenia oferty po upływie w/w terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę Wykonawcy na adres umieszczony na zewnętrznym opakowaniu koperty. 3. Koperty, w których znajduje się oferta wycofana nie będą otwierane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę wycofaną Wykonawcy na adres umieszczony na zewnętrznym opakowaniu koperty. 4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13.09.2019 o godz. 12:15 w Urzędzie Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice, pokój nr 11 5. Otwarcie ofert jest jawne. 6. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert poda wielkości środków finansowych, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy, adresy Wykonawców, ceny ofertowe oraz pozostałe dane zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Część 2: 1. Kryterium „Cena brutto” – 60% 2. Kryterium „Termin dostawy” – 40% Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena oferty najtańszej Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 Cena oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Punkty w kryterium „Termin dostawy” (TD) dla zaoferowanego sprzętu informatycznego zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów, które Zamawiający przyzna w następujący sposób: Termin dostawy 60 dni od daty zawarcia umowy – 0 pkt. Termin dostawy poniżej 30 dni od daty zawarcia umowy – 40 pkt. Za datę zawarcia umowy Zamawiający przyjmuje dzień, w którym zostanie ona podpisana przez obie Strony Umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy zaoferowanego sprzętu informatycznego nie może być dłuższy niż 60 dni od daty zawarcia umowy. Zaoferowany sprzęt musi zostać dostarczony Zamawiającemu nie później niż 60 dni od daty zawarcia umowy na warunkach w niej określonych. W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat terminu dostawy zaoferowanego sprzętu Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny okres realizacji, tj. nie później niż 60 dni od daty zawarcia umowy i zastosuje art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktację w tym kryterium. W przypadku braku zgody Wykonawcy na poprawę, Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ okresu realizacji powyżej 60 dni od daty zawarcia umowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Okres za jaki Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin dostawy” obejmuje okres poniżej 30 dni, tj. od 29 dni do 1 dnia od daty zawarcia umowy, bez względu na liczbę dni wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym poniżej 30 dni od daty zawarcia umowy. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + TD gdzie: P – łączna liczba punktów oferty ocenianej C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto” TD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin dostawy”.
Zalacznik krotki opis Część 2 – Dostawa sprzętu informatycznego: a. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup zestawów komputerowych – 5 szt.; b. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.; c. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1. Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 270
Zalacznik informacje dodatkowe Część 1: 1. Kryterium „Cena brutto” – 60% 2. Kryterium „Okres gwarancji na systemy informatyczne” – 30% 3. Kryterium „Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji” – 10 % Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena oferty najtańszej Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 Cena oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Punkty w kryterium „Okres gwarancji na systemy informatyczne” (GS) zostaną przyznane w skali punktowej do 30 punktów. Przedmiotowe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 punktów. Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy na całość zaoferowanego oprogramowania w ramach oferty. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę maksymalnie do 60 miesięcy na całość zaoferowanego oprogramowania w ramach oferty w następujący sposób: Gwarancja na okres 36 miesięcy na całość zaoferowanego oprogramowania – 0 pkt. Gwarancja na okres 60 miesięcy na całość zaoferowanego oprogramowania – 30 pkt. Oferowana przez Wykonawcę gwarancja nie może być krótsza niż 36 miesięcy na całość zaoferowanego oprogramowania w ramach oferty. Całość zaoferowanego oprogramowania musi być objęta gwarancją na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ –SOPZ oraz w Załączniku nr 8.1 do SIWZ – Wzór umowy przez cały okres gwarancji, jaki Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat długości gwarancji na systemy informatyczne Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i zastosuje art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktacje w tym kryterium. W przypadku braku zgody Wykonawcy na poprawę, Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Maksymalny okres za jaki Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „Okres gwarancji na systemy informatyczne” wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy na systemy informatyczne, Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za okres 60 miesięcy. Punkty w kryterium „Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji” (T) zostaną przyznane w skali punktowej do 10 punktów. Przedmiotowe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów. Maksymalny czas usunięcia awarii, błędu lub wady na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – SOPZ oraz w Załączniku nr 8.1 do SIWZ – Wzór umowy przez cały okres gwarancji to: Awaria w terminie 2 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Błędy w terminie 4 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, Wady w terminie 8 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie o połowę czasu usunięcia awarii, błędu lub wady w następujący sposób: Czas usunięcia awarii, błędu lub wady – awaria w terminie 2 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, Błędy w terminie 4 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, Wady w terminie 8 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę – 0 pkt. Czas usunięcia awarii, błędu lub wady – awaria w terminie 1 dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, Błędy w terminie 2 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, Wady w terminie 4 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę – 10 pkt. Oferowany przez Wykonawcę czas usunięcia awarii, błędu lub wady nie może być krótszy niż: awaria w terminie 2 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, błędy w terminie 4 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, wady w terminie 8 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat czasu usunięcia awarii, błędu lub wady Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny czasu usunięcia awarii, błędu lub wady i zastosuje art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktację w tym kryterium. W przypadku braku zgody Wykonawcy na poprawę, Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ czasu usunięcia awarii, błędu lub wady dłuższego niż określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – SOPZ oraz w Załączniku nr 8.1 do SIWZ – Wzór umowy przez cały okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego czasu na usunięcie awarii, błędu lub wady niż o połowę od maksymalnego, Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za skrócenie czasu na usunięcie awarii, błędu lub wady o połowę (10 pkt). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + GS + T gdzie: P – łączna liczba punktów oferty ocenianej C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto” GS – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji na systemy informatyczne” T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji”.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne; d. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie spraw ogólnych; e. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; f. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; g. migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; h. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; i. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; j. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie usług finansowych; k. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 1 szt.; l. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego serwerem – 1 szt.; m. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na systemy informatyczne
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)