GuidZP400 |
aff01c6d-774b-4add-b532-92cd4f208045
|
Biuletyn |
582914-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
ZPUH LP
|
Regon |
51100169100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marii Zientary Malewskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51/53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-307
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 5260137
|
Zamawiajacy email |
ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZPUH LP 10-307 Olsztyn ul.M.Zientary Malewskiej 51/53 sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Odzież ochronna i robocza
|
Numer referencyjny |
HP.270.24.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. UBRANIE LETNIE - 2 pary spodni – 1 200 kompletów
2. CZAPKA LETNIA – 900 sztuk
3. KURTKA PRZECIWDESCZOWA – 80 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Celem potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego i opisu przedmio-tu zamówienia do oferty należy dołączyć wersję męską odzieży.
Dostarczone wzory odzieży zostaną zwrócone wykonawcom po zakończeniu postepowania i podpi-saniu umowy z wybranym wykonawcą.
Wzory odzieży wybranego wykonawcy zostaną zwrócone po zakończeniu realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość uszkodzenia dostarczonej odzieży (np. rozprucie na szwach) w celu sprawdzenia zgodności oferty ze wzorcem i opisem.
Złożone wraz z ofertą poszczególne elementy odzieży muszą zawierać metkę wraz informacją pro-ducenta dotyczące oferowanej odzieży (w tym dane dotyczące materiałów z jakich jest wykonana oraz pozostałe oznaczenia i informacje wymagane dla odzieży)
Z uwagi na fakt, iż parametr „jakość” stanowi element kryterium oceny ofert- wzory nie będą podlegały uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie dołączenia wzoru lub niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia oferta będzie podlegała odrzuceniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.Na żądanie zamawiającego wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczenia o którym mowa w rozdz.VI niniejszej specyfikacji. 3.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postepowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdz. I niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów/ zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz.VI niniejszej SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy, w zakresie wysokości cen towarów i wynagro-dzenia Wykonawcy w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wyso-kości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli wymienione wyżej zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) zaoferowania przez Wykonawcę obniżki cen oferowanych towarów określonej czasowo lub stałej – przez cały czas trwania umowy
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|