Usługa zaprojektowania, wykonania kalendarzy na rok 2020 wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego.

Data publikacji 2019-08-08
Data zakończenia 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583739-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania kalendarzy na rok 2020 wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce (parter budynku) w ilościach:
1) Kalendarz książkowy - 450 szt.,
2) Kalendarz kieszonkowy - 750 szt.,
3) Kalendarz trójdzielny - 600 szt.
2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kalendarze 30199792-8, Usługi drukowania i dostawy 79823000-9.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – SOPZ.
4. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi wraz z dostarczeniem
i rozładunkiem przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
5. Do zadań wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne wybranych kalendarzy,
o których mowa w pkt 1, z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ.
6. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ.
7. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże wykonawcy logotypy oraz wytyczne niezbędne do opracowania projektów graficznych i nadruków.
8. Wykonawca zobowiązany jest stosować logotypy oraz oznakowania, zgodnie
z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24e169af-0c96-4eba-9128-a9dd8a3542ef
Biuletyn 583739-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 29101900500000
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url www.swietokrzyskie.pro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Pomoc Techniczna Schemat II – Wsparcie funkcjonowania krajowej sieci obszarów wiejskich oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony dorota.bednarczyk@sejmik.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zaprojektowania, wykonania kalendarzy na rok 2020 wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego.
Numer referencyjny OK-III.272.1.46.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania kalendarzy na rok 2020 wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce (parter budynku) w ilościach: 1) Kalendarz książkowy - 450 szt., 2) Kalendarz kieszonkowy - 750 szt., 3) Kalendarz trójdzielny - 600 szt. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kalendarze 30199792-8, Usługi drukowania i dostawy 79823000-9. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – SOPZ. 4. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 5. Do zadań wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne wybranych kalendarzy, o których mowa w pkt 1, z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ. 6. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ. 7. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże wykonawcy logotypy oraz wytyczne niezbędne do opracowania projektów graficznych i nadruków. 8. Wykonawca zobowiązany jest stosować logotypy oraz oznakowania, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 19500,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków z niniejszej umowy w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie dotyczących terminu wykonania umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)