„Zakup mebli szkolnych wraz z dostawą i montażem na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie w ramach uzupełnienia projektu pn.: „Rozbudowa, termomodernizacja i doposażenie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21 w Nowogardzie- II Postępowanie”

Data publikacji 2019-08-08
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Powiat Goleniowski
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584133-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu
spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. Potwierdzone certyfikatami.

Wykaz sprzętu objętego zamówieniem:

• Ławki szkolne 2-osobowe – wymiary (1300x500x760), blat buk, wykończony obrzeżem PCV, stelaż brązowy, końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogi przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania
w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 72
• Krzesło szkolne tradycyjne – rozmiar odpowiedni do ławki – siedzisko i oparcie buk – stelaż brązowy, końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogi przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 244
• Biurko jednoszafkowe - wymiary (1200x500x760), szafka oraz szuflada zamykana
na zamek, obrzeże PCV, certyfikat dopuszczający do użytkowania
w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 6
• Regał szkolny z szafką – wymiary (1850x800x400mm), co najmniej 5 przestrzeni na dokumenty, zamykany na klucz, obrzeże PCV, certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych - liczba sztuk 6
• Tablica magnetyczna zielona z rynienką( 100x 200cm ), certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych - liczba sztuk 6
• Ekran projekcyjny ścienny biały (175 x 132,50 cm) - liczba sztuk 6
• Fotel obrotowy z podłokietnikami regulacją siedziska i oparcia - liczba sztuk 6

• Blaty pod stanowiska komputerowe:
Zamontowane wg. załączonego do SIWZ rysunku stanowiącego załącznik nr 8. Blat wykonany z płyty laminowanej o głębokości 90 cm, montowany do ściany na wysokości 80 cm. Grubość blatu – min. 35 mm. Podpory blatu wykonane z rury nierdzewnej szczotkowanej o przekroju min. 60 mm., końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogę przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.


2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21, 72 – 200 Nowogard.

Przedmiot zamówienia posiada kod CPV:

39160000-1 Meble szkolne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8a21a9a-89aa-444c-86b8-83e73be7317a
Biuletyn 584133-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Goleniowski
Regon 81168412000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Goleniów
Zamawiajacy kod pocztowy 72-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 471 02 65
Zamawiajacy fax 91 471 02 00
Zamawiajacy email wrip@powiat-goleniowski.pl
Adres strony url www.powiat-goleniowski.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://spow.goleniow.ibip.pl/public
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://spow.goleniow.ibip.pl/public
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spow.goleniow.ibip.pl/public
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pok.121
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup mebli szkolnych wraz z dostawą i montażem na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie w ramach uzupełnienia projektu pn.: „Rozbudowa, termomodernizacja i doposażenie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21 w Nowogardzie- II Postępowanie”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. Potwierdzone certyfikatami. Wykaz sprzętu objętego zamówieniem: • Ławki szkolne 2-osobowe – wymiary (1300x500x760), blat buk, wykończony obrzeżem PCV, stelaż brązowy, końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogi przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 72 • Krzesło szkolne tradycyjne – rozmiar odpowiedni do ławki – siedzisko i oparcie buk – stelaż brązowy, końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogi przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 244 • Biurko jednoszafkowe - wymiary (1200x500x760), szafka oraz szuflada zamykana na zamek, obrzeże PCV, certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych – liczba sztuk 6 • Regał szkolny z szafką – wymiary (1850x800x400mm), co najmniej 5 przestrzeni na dokumenty, zamykany na klucz, obrzeże PCV, certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych - liczba sztuk 6 • Tablica magnetyczna zielona z rynienką( 100x 200cm ), certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych - liczba sztuk 6 • Ekran projekcyjny ścienny biały (175 x 132,50 cm) - liczba sztuk 6 • Fotel obrotowy z podłokietnikami regulacją siedziska i oparcia - liczba sztuk 6 • Blaty pod stanowiska komputerowe: Zamontowane wg. załączonego do SIWZ rysunku stanowiącego załącznik nr 8. Blat wykonany z płyty laminowanej o głębokości 90 cm, montowany do ściany na wysokości 80 cm. Grubość blatu – min. 35 mm. Podpory blatu wykonane z rury nierdzewnej szczotkowanej o przekroju min. 60 mm., końce nóg z nasadkami zabezpieczającymi podłogę przed porysowaniem, obowiązkowy certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21, 72 – 200 Nowogard. Przedmiot zamówienia posiada kod CPV: 39160000-1 Meble szkolne
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej na zasoby innych podmiotów przedkłada powyższe dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane. Wykaz powinien zawierać dostawy lub usługi polegające na świadczeniu co najmniej: - jednej dostawy mebli szkolnych odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości każdej dostawy równej lub większej niż 30 000,00 zł brutto – Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące dostaw lub usług wykonanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw lub usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W przypadku, gdy w wykazie Wykonawca przedstawia potencjał osobowy innego podmiotu zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w formie załącznika nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane. Wykaz powinien zawierać dostawy lub usługi polegające na świadczeniu co najmniej: - jednej dostawy mebli szkolnych odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości każdej dostawy równej lub większej niż 30 000,00 zł brutto – Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące dostaw lub usług wykonanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw lub usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W przypadku, gdy w wykazie Wykonawca przedstawia potencjał osobowy innego podmiotu zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej na zasoby innych podmiotów przedkłada powyższe dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca. 4. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w formie załącznika nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł słownie: tysiąc złotych. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 poniżej bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium powinno obejmować cały okres związania oferta, poczynając od daty składania oferty. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty. 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagane); - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)