Wykonanie drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”.

Data publikacji 2019-08-08
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o.
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583764-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych tj. tłumaczenie na język angielski, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w następujących ilościach:
1) ulotki w nakładzie 210 000 egz., w tym: 5000 x 21 projektów w j. polskim (105 000) + 5000 x 21 projektów w j. angielskim (105 000), format: A-4, nadruk dwustronny,
2) katalogi w nakładzie: 1000 egz., w tym: 500 w j. polskim + 500 w j. angielskim, format: A-4,
3) teczki ofertowe w nakładzie 5000 egzemplarzy (2500 egzemplarzy teczek w języku polskim i 2500 egzemplarzy teczek w języku angielskim), mieszczące wewnątrz format A4.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6919f92e-c261-4df7-b352-05875aafeceb
Biuletyn 583764-N-2019
Zamawiajacy nazwa Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o.
Regon 34151508800000
Zamawiajacy adres ulica Unii Lubelskiej
Zamawiajacy adres numer domu 4C
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 52 585 88 23
Zamawiajacy email edyta.wiwatowska@barr.pl, mklimkiewicz1@op.pl
Adres strony url http://bip.barr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest udzielane w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.barr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 4c 85-059 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”.
Numer referencyjny SMB/ZP/7
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych tj. tłumaczenie na język angielski, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w następujących ilościach: 1) ulotki w nakładzie 210 000 egz., w tym: 5000 x 21 projektów w j. polskim (105 000) + 5000 x 21 projektów w j. angielskim (105 000), format: A-4, nadruk dwustronny, 2) katalogi w nakładzie: 1000 egz., w tym: 500 w j. polskim + 500 w j. angielskim, format: A-4, 3) teczki ofertowe w nakładzie 5000 egzemplarzy (2500 egzemplarzy teczek w języku polskim i 2500 egzemplarzy teczek w języku angielskim), mieszczące wewnątrz format A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: a) wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę druku materiałów promocyjnych, w tym ulotek, katalogów lub teczek biurowych, o wartości całkowitej w kwocie nie mniejszej niż 40.000,00 zł netto, przy czym przez jedną usługę rozumiemy również wykonywanie zamówienia dla jednego odbiorcy przez okres 12 miesięcy, chyba że umowa z odbiorcą została zawarta na dłuższy okres, b) skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia tłumacza z języka polskiego na język angielski, który powinien posługiwać się językiem angielskim co najmniej na poziomie C1 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego lub jemu równoważnym lub mieć ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku filologii angielskiej (lub lingwistyki stosowanej), z potwierdzeniem odpowiednim certyfikatem lub dyplomem ukończenia uczelni.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy): 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 4) oświadczenie - według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.bip.barr.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (art. 22 Ustawy): 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wraz z wykazem wykonawca załącza dowody określające, czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wykaz usług stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze tłumacza wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ. 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. nr rachunku: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na Wykonanie drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 1,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)