zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Data publikacji 2019-08-12
Data zakończenia 2019-08-23 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585375-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi Wymagania ogólne: − przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, − posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, − musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów − Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.)- zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie: − zapewnić transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta, − koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania ponosi wykonawca. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: − był objęty gwarancją producenta/ dostawcy − okres rękojmi wynosi 2 lat, − był objęty autoryzowanym serwisem producenta sprzętu, przy czym czas reakcji serwisu na zgłoszenie z podjęciem naprawy nie dłuższy niż 24 h
W okresie gwarancji min. po 1 nieodpłatnym przeglądzie technicznym w każdym roku obowiązywania gwarancji – lub wg zaleceń i wskazań producenta (ostatni na koniec okresu gwarancyjnego). Każdy przegląd zakończony odpowiednim wpisem do paszportu urządzenia. Powyższy wymóg nie obowiązuje, jeśli producent danego sprzętu nie wymaga wykonywania przeglądów technicznych - Wykonawca najpóźniej wraz z dostawą sprzętu winien dołączyć stosowny dokument potwierdzający brak wymogu wykonywania przeglądów technicznych).
Sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych ( konstrukcyjnych ) i prawnych.
Zaoferowany sprzęt musi posiadać świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie
lp.
Nazwa
ilość
1
Wózek inwalidzki stalowy
5 szt.
2
Wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym
1 szt.
3
Wózek inwalidzki toaletowy
5 szt.
4
Kula łokciowa
30 szt.
5
Kula łokciowa dziecięca
10 szt.
6
Kula pachowa
10 szt.
7
Rotor kończyn górnych i dolnych
5 szt.
8
Balkonik rehabilitacyjny
10 szt.
9
Rolator chodzik
10 szt.
10
Materac przeciwodleżynowy
20 szt.
11
Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy rurowy
20 szt.
12
Łóżko rehabilitacyjne
15 szt.
13
Koncentrator tlenu stacjonarny
3 szt.
14
Nasadki na toaletę
5 szt
15
Krzesło toaletowe
5 szt.
16
Laska typu trójnóg
5 szt.
17
Pionizator dziecięcy
2 szt.
18
Pionizator statyczny dla dorosłych
2 szt.
19
Pionizator dynamiczny dla dorosłych
2 szt.
20
Transporter schodowy- schodołaz
1 szt.
21
Elektryczny podnośnik pionizujący
1 szt.
22
Podnośnik transportowo-kąpielowy
1 szt.
23
Poduszki przeciwodleżynowe
10 szt.
24
Mata masująca
5 szt.
25
Rower treningowy/rehabilitacyjny
10 szt.
26
Balkonik tylny dla dzieci
5 szt.
27
Rolery do automasażu
12 szt.
28
Materac gimnastyczny składany
5 szt.
29
Piłki rehabilitacyjne
6 szt.
30
Kliny rehabilitacyjne
6 szt.
31
Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego”Krzyżak”
6 szt.

Akcesoria do koncentratora tlenu zestaw *
1 szt.

Nawilżacz
6 szt.

Filtr antybakteryjny
6 szt.

Tlen medyczny
15 szt.

Woda destylowana
30 szt.

Maska do tlenoterapii
30 szt.

Wasy tlenowe
30 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21a79aae-3906-4cce-b12f-1b2b4bfef93c
Biuletyn 585375-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 59065448600000
Zamawiajacy adres ulica Aleje 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 732 31 64
Zamawiajacy fax 44 732 31 64
Zamawiajacy email pcpr@powiat-piotrkowski.pl
Adres strony url pcprpiotrkow.pl
Adres strony internetowej narzedzia pcprpiotrkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projektu PoCUŚ – Piotrkowskie Centrum Usług Środowiskowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja pcprpiotrkow.pl
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer referencyjny PCPR.231.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi Wymagania ogólne: − przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, − posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, − musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów − Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.)- zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie: − zapewnić transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta, − koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania ponosi wykonawca. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: − był objęty gwarancją producenta/ dostawcy − okres rękojmi wynosi 2 lat, − był objęty autoryzowanym serwisem producenta sprzętu, przy czym czas reakcji serwisu na zgłoszenie z podjęciem naprawy nie dłuższy niż 24 h W okresie gwarancji min. po 1 nieodpłatnym przeglądzie technicznym w każdym roku obowiązywania gwarancji – lub wg zaleceń i wskazań producenta (ostatni na koniec okresu gwarancyjnego). Każdy przegląd zakończony odpowiednim wpisem do paszportu urządzenia. Powyższy wymóg nie obowiązuje, jeśli producent danego sprzętu nie wymaga wykonywania przeglądów technicznych - Wykonawca najpóźniej wraz z dostawą sprzętu winien dołączyć stosowny dokument potwierdzający brak wymogu wykonywania przeglądów technicznych). Sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych ( konstrukcyjnych ) i prawnych. Zaoferowany sprzęt musi posiadać świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie lp. Nazwa ilość 1 Wózek inwalidzki stalowy 5 szt. 2 Wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym 1 szt. 3 Wózek inwalidzki toaletowy 5 szt. 4 Kula łokciowa 30 szt. 5 Kula łokciowa dziecięca 10 szt. 6 Kula pachowa 10 szt. 7 Rotor kończyn górnych i dolnych 5 szt. 8 Balkonik rehabilitacyjny 10 szt. 9 Rolator chodzik 10 szt. 10 Materac przeciwodleżynowy 20 szt. 11 Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy rurowy 20 szt. 12 Łóżko rehabilitacyjne 15 szt. 13 Koncentrator tlenu stacjonarny 3 szt. 14 Nasadki na toaletę 5 szt 15 Krzesło toaletowe 5 szt. 16 Laska typu trójnóg 5 szt. 17 Pionizator dziecięcy 2 szt. 18 Pionizator statyczny dla dorosłych 2 szt. 19 Pionizator dynamiczny dla dorosłych 2 szt. 20 Transporter schodowy- schodołaz 1 szt. 21 Elektryczny podnośnik pionizujący 1 szt. 22 Podnośnik transportowo-kąpielowy 1 szt. 23 Poduszki przeciwodleżynowe 10 szt. 24 Mata masująca 5 szt. 25 Rower treningowy/rehabilitacyjny 10 szt. 26 Balkonik tylny dla dzieci 5 szt. 27 Rolery do automasażu 12 szt. 28 Materac gimnastyczny składany 5 szt. 29 Piłki rehabilitacyjne 6 szt. 30 Kliny rehabilitacyjne 6 szt. 31 Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego”Krzyżak” 6 szt. Akcesoria do koncentratora tlenu zestaw * 1 szt. Nawilżacz 6 szt. Filtr antybakteryjny 6 szt. Tlen medyczny 15 szt. Woda destylowana 30 szt. Maska do tlenoterapii 30 szt. Wasy tlenowe 30 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Zakresie warunkow udzialu wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wszystkie informacje zawarte w SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)