Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585797-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku (dalej jako Towar) - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 babd0783-f914-42db-a4b5-767e93e827b1
Biuletyn 585797-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Regon 00030434900000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146153233
Zamawiajacy fax +486153234
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
Adres strony url http://szpital-bochnia.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres jak w punkcie I.1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny DZ-271-1-34/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku (dalej jako Towar) - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Kuchni Szpitalnej, znajdującej się przy ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia). II.9.3) Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne. Ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą odpowiednio wyrazy „lub równoważny opisywanym” albo "lub równoważne opisanym". Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.4) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%), poprzez odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru. II.9.5) Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.6) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj. dokumentu potwierdzającego, że oferowane Towary: 1) zostały dopuszczone do kontaktu z żywnością tj.: Atest PZH lub dokument równoważny 2) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego Towaru, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana której pozycji dotyczy. III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”. Ww. dokumenty Wykonawca może przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą. Dobrowolne złożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, ma na celu przyspieszenie i usprawnienie przebiegu postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający uzna ten obowiązek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży dobrowolnie wraz z ofertą w/w dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie: a. nazwy Towaru, b. sposobu konfekcjonowania, c. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ, d. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - c. 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt c, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych Umową w sytuacji określonej w ust. 2 pkt b, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
IV 4 4 data 2019-08-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)