GuidZP400 |
bb2c52bc-3c44-410f-bce6-b501e7ef2c4b
|
Biuletyn |
586024-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
|
Regon |
12513262000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
190
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-608
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 5926420, 5926590
|
Zamawiajacy fax |
225 926 663
|
Zamawiajacy email |
bzp@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krus.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krus.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190, pok. 101 - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa dostępu do platformy zakupowej e-Usługi (e-Zakupy)
|
Numer referencyjny |
0000-ZP.261.18.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do platformy zakupowej (zwanej dalej także Aplikacją), umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego tj. Centralę oraz 16 Oddziałów Regionalnych dla około 100 użytkowników na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień, do których ustawy Pzp nie stosuje się.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48490000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
487804,88
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2022-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca w terminie:
1. do 14 dni od daty podpisania umowy, jednakże nie później niż do 30.09.2019 r.:
a) uruchomi Aplikację na infrastrukturze Zamawiającego,
b) dokona migracji danych z postępowań z obecnie eksploatowanej Aplikacji,
c) przeprowadzi warsztaty z korzystania z Aplikacji dla jednej grupy (ok. 20 osób w grupie);
2. do 31.10.2019 r. przeprowadzi warsztaty z korzystania z Aplikacji dla pozostałych czterech grup (ok. 20 osób w grupie).
3. Usługa dostępu do Aplikacji będzie świadczona przez okres 36 miesięcy począwszy od dnia 01.10.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, minimum 2 usługi, z których każda polega na:
i. świadczeniu tj. wdrożeniu i świadczeniu usługi dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji) służącej do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych przez okres co najmniej
6 miesięcy,
ii. świadczeniu usługi dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji) dla co najmniej 10 wyodrębnionych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się w różnych lokalizacjach (w różnych miejscowościach) - o wartości rocznej wynoszącej co najmniej 150 tys. złotych brutto,
iii. przeprowadzeniu warsztatów w zakresie obsługi platformy zakupowej (Aplikacji) dla co najmniej 60 osób u jednego Zamawiającego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty wypełniony wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty.
2. Wraz z ofertą należy złożyć koncepcję zapewnienia bezpieczeństwa eksploatacji i użytkowania oferowanej Aplikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 3 do SIWZ.
3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie opublikowany przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w SIWZ, Rozdział II – Wzór umowy.
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w sytuacji:
a) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia,
b) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający w celu sprawdzenia, że oferowana Aplikacja spełnia funkcjonalności wymagane w opisie przedmiotu zamówienia, wezwie Wykonawców do przeprowadzenia prezentacji oferowanej Aplikacji.
Szczegółowy opis prezentacji został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
|