Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
Miejscowość Sulików
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585946-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158900003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywvzych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd4cb285-f069-4671-a202-babefae34221
Biuletyn 585946-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
Regon 00065066600000
Zamawiajacy adres ulica UL. Zgorzelecka
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Sulików
Zamawiajacy kod pocztowy 59-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 7787353, 661936377
Zamawiajacy fax 75 7787353
Zamawiajacy email sekretariat@spsulikow.pl, mariola.donhefner@spsulikow.pl
Adres strony url www.spsulikow.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsulikow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna - Osobiście w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywvzych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istninia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Zobowiązanie Wykonawcy, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamowienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Informacja o powierzonych częściach zamówienia podwykonawcą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zmiany przpisów prawnych.
IV 4 4 data 2019-08-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze i suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i suszonych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z ałącznikem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięsa i produkty mięsne, wędliny, drób.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin, drobiu do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, filety rybne i pozostał mięso ryb.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcsywna dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa z ryb do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikem cnowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone, produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa warzyw mrożonych, produktów głęboko mrożonych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa i podobne produkty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców, warzyw i produktów podobnych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowj im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikem cenowym.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury VAT
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)