GuidZP400 |
bd4cb285-f069-4671-a202-babefae34221
|
Biuletyn |
585946-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
|
Regon |
00065066600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
UL. Zgorzelecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sulików
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 7787353, 661936377
|
Zamawiajacy fax |
75 7787353
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@spsulikow.pl, mariola.donhefner@spsulikow.pl
|
Adres strony url |
www.spsulikow.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsulikow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna - Osobiście w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywvzych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istninia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2. Zobowiązanie Wykonawcy, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamowienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do realizacji zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja o powierzonych częściach zamówienia podwykonawcą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zmiany przpisów prawnych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze i suszone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i suszonych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z ałącznikem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięsa i produkty mięsne, wędliny, drób.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin, drobiu do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone, filety rybne i pozostał mięso ryb.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcsywna dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa z ryb do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikem cnowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa mrożone, produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa warzyw mrożonych, produktów głęboko mrożonych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa i podobne produkty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa owoców, warzyw i produktów podobnych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowj im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikiem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie w roku szkolnym 2019/2020 zgodnie z załącznikem cenowym.
|
| |