GuidZP400 |
ff7c7c31-3a55-407f-8d91-b0d8f579f292
|
Biuletyn |
585229-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: oferty winny być złożone złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Adres: Siedziba Zamawiającego w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań
|
Numer referencyjny |
WP.25.00167.2019.S.W.BEDA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Dwanaście - zgodnie z ilością Zadań w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań wg ilości i typów wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w przypadku, gdy jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466 z późn. zm.), dokonał wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.), jako wprowadzający do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r.
o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466), wraz z numerem rejestrowym,
lub
oświadczenie Wykonawcy, że nie jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przed złożeniem oferty na Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 10 lub Zadanie nr 12 wniesie wadium na okres związania ofertą w kwocie właściwej dla ww. Zadania lub Zadań j.n.:
Nazwa części zamówienia:Zadanie nr 4; Kwota wadium: 1 100,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: jeden tysiąc sto, 00/100,
Nazwa części zamówienia: Zadanie nr 10; Kwota wadium: 660,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: sześćset sześćdziesiąt, 00/100,
Nazwa części zamówienia: Zadanie nr 12; Kwota wadium: 1 200,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: jeden tysiąc dwieście, 00/100.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110).
Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
wystąpienia siły wyższej;
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami,
za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy
lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn
nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;
opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności;
2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych.
7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 1: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 1 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 2: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 2 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 3: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 3 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 4: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 3 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 5: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 5 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 6: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 6 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 7: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 7 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 8: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 8 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIA 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 9: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 9 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 10: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 10 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 11: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 11 w Specyfikacji Technicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 12: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 12 w Specyfikacji Technicznej
|
| |