Dostawa mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585229-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań wg ilości i typów wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff7c7c31-3a55-407f-8d91-b0d8f579f292
Biuletyn 585229-N-2019
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url https://postepowania.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: oferty winny być złożone złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Adres: Siedziba Zamawiającego w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań
Numer referencyjny WP.25.00167.2019.S.W.BEDA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Dwanaście - zgodnie z ilością Zadań w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań wg ilości i typów wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w przypadku, gdy jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466 z późn. zm.), dokonał wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.), jako wprowadzający do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466), wraz z numerem rejestrowym, lub oświadczenie Wykonawcy, że nie jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed złożeniem oferty na Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 10 lub Zadanie nr 12 wniesie wadium na okres związania ofertą w kwocie właściwej dla ww. Zadania lub Zadań j.n.: Nazwa części zamówienia:Zadanie nr 4; Kwota wadium: 1 100,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: jeden tysiąc sto, 00/100, Nazwa części zamówienia: Zadanie nr 10; Kwota wadium: 660,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: sześćset sześćdziesiąt, 00/100, Nazwa części zamówienia: Zadanie nr 12; Kwota wadium: 1 200,00 zł; Kwota wadium słownie PLN: jeden tysiąc dwieście, 00/100. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110). Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 1: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 1 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 2: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 2 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 3: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 3 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 4: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 3 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 5: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 5 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 6: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 6 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 7: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 7 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIE 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 8: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 8 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZADANIA 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 9: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 9 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ZADANIE 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 10: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 10 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ZADANIE 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 11: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 11 w Specyfikacji Technicznej
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa ZADANIE 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie Zadania 12: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 16.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych wg ilości i typów wyszczególnionych dla Zadania 12 w Specyfikacji Technicznej
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)