GuidZP400 |
0a0e448e-ef40-462d-a3b0-10f7baa91898
|
Biuletyn |
585948-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
|
Regon |
17511575000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Siemiradzkiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-763
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 668 821
|
Zamawiajacy fax |
061 8646314, 8660922
|
Zamawiajacy email |
biuro@poznan.gddkia.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gddkia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gddkia.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gddkia.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GDDKiA O/Poznań ul. Siemiradzkiego 5a; 60-763 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
O.PO.D-3.2413.56.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy pkt. II.8)
termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od 01.01.2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego wykonywanie (w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli działalność Wykonawcy jest krótsza, to w takim okresie) usług kompleksowej obsługi informatycznej, w takim samym zakresie (lub szerszym) jaki wymagany jest powyżej, świadczonych dla jednostki administracji publicznej przez okres min. 2 lat, z ilością obsługiwanych stanowisk komputerowych w sieci przekraczającą 300 oraz ilością serwerów przekraczającą 20.
Wymagane zasoby kadrowe i kwalifikacje:
Zamawiający wymaga, aby osoby delegowane do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje (nie dopuszcza się, aby wszystkie kwalifikacje skupiała jedna oddelegowana osoba):
W zakresie Windows Server - MS 20411 Administering Windows Server 2012
W zakresie Windows Server - MS 20740 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016
W zakresie Microsoft Office 365 - Office 365 Administration
W zakresie Windows 7 - MS 50292 Administering and Maintaining Windows 7
W zakresie Windows 10 - MS 10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10
w zakresie zarządzania systemem kontroli druku - FocusPrint 2.0 lub wyższej,
w zakresie zarządzania i konfiguracji systemu MagikInfo w wersji 14.0 lub wyższej
w zakresie dostępu do danych - poświadczenie dostępu do danych z klauzulą „zastrzeżone”
Minimum dwóch z oddelegowanych pracowników musi posiadać wyższe wykształcenie – w tym minimum licencjackie lub inżynierskie. Pozostali oddelegowani pracownicy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie.
Zamawiający wymaga, aby osoba posiadająca certyfikat w zakresie dostępu do danych z klauzulą „zastrzeżone” była dostępna w godzinach 16.00-18.00 każdego dnia roboczego.
Wykonawca załączy do oferty listę imienną oddelegowanych pracowników (minimum 4 osoby)
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymaganych kwalifikacji.
Przez słowo dokument Zamawiający rozumie dyplom, zaświadczenie lub certyfikat potwierdzające zdobycie kwalifikacji we wskazanych powyżej obszarach. Dla systemów operacyjnych – Windows Server 2012, Windows Server 2016, Windows 7, Windows 10 - funkcjonujących w środowisku Zamawiającego, wymagane jest posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie certyfikowanego przez Microsoft szkolenia. Nie dopuszcza się aby kwalifikacje w zakresie wymaganych systemów operacyjnych (m.in. Windows 10 i Windows 2016 Server) skupiała jedna oddelegowana osoba.
Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudniać (umowa o pracę) przy wykonywaniu zamówienia minimum 3 osoby. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 60 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby.
Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do
Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Analogicznie do
treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez
wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa
w pkt 9.7.2.d) IDW winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub
decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f)
oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem
podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i
opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób
b) wykaz usług
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - Tom II SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 5 okres |
30
|