„ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-09-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście"
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585924-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla projektu „Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ „Śródmieście” w Opolu”.

Postępowanie oznaczone jest znakiem: PN/03/2019. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.

Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w OPZ. Przy czym Wykonawca składając formularz ofertowy oświadcza, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, odpowiadał standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla funkcji, które ma pełnić oraz posiada aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Zamówienie zostało podzielone na 4 rozłączne zadania (4 części):Dostawa:

Zadanie nr 1: Aparatu ultrasonograficznego
Zadanie nr 2: Myjni - dezynfektora
Zadanie nr 3: Tonometru
Zadanie nr 4: Audiometru

Zamawiający dopuszcza złożenie przez jednego Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane
przez siebie części zamówienia.

Kod CPV: Wspólny Słownik Zamówień): 33100000-1 (urządzenia medyczne).

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego sprzętu oraz osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonania obowiązków wynikających z dostawy, montażu i zainstalowania przedmiotu umowy.

Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie koszty, materiały oraz sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji zamówienia.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia i określa go jako okres minimalny. Okres gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu poza cenowe kryterium oceny ofert. Warunki dotyczące jej maksymalnego okresu zostały określone w pkt. 24.8. SIWZ.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e03f5bc1-127c-4fb9-bfdc-11ca3fc6b091
Biuletyn 585924-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście"
Regon 53157728600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-047
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4412072,
Zamawiajacy fax 0-77 4412072
Zamawiajacy email sekretariat@srodmiescie.opole.pl,
Adres strony url http://www.srodmiescie.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.srodmiescie.opole.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu „ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
Numer referencyjny PN/03/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla projektu „Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ „Śródmieście” w Opolu”. Postępowanie oznaczone jest znakiem: PN/03/2019. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w OPZ. Przy czym Wykonawca składając formularz ofertowy oświadcza, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, odpowiadał standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla funkcji, które ma pełnić oraz posiada aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.   Zamówienie zostało podzielone na 4 rozłączne zadania (4 części):Dostawa: Zadanie nr 1: Aparatu ultrasonograficznego Zadanie nr 2: Myjni - dezynfektora Zadanie nr 3: Tonometru Zadanie nr 4: Audiometru Zamawiający dopuszcza złożenie przez jednego Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Kod CPV: Wspólny Słownik Zamówień): 33100000-1 (urządzenia medyczne). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego sprzętu oraz osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonania obowiązków wynikających z dostawy, montażu i zainstalowania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie koszty, materiały oraz sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia i określa go jako okres minimalny. Okres gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu poza cenowe kryterium oceny ofert. Warunki dotyczące jej maksymalnego okresu zostały określone w pkt. 24.8. SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://srodmiescie.opole.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWIZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 12.5. pkt a) składa dokument, o którym mowa w pkt 12.6. pkt a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV 4 4 data 2019-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę elektroniczną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)