GuidZP400 |
a0b24df8-bb26-4cde-891d-bdc78f74eb5c
|
Biuletyn |
584768-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
|
Regon |
28877400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-153
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 677 68 24, 42 291 95 70
|
Zamawiajacy fax |
42 678 99 52
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
|
Adres strony url |
www.barlicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.barlicki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.barlicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
FORMA PISEMNA
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 201, II piętro w budynku administracyjnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH (OPATRUNKÓW)
|
Numer referencyjny |
36/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow.m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa produktów farmaceutycznych i wyrobów medycznych
(opatrunków) o właściwościach, opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33680000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
620847,74
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
1.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
1.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
1.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych
w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
2. Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania takich dokumentów w przypadku oferowania wyrobów medycznych – jeśli dotyczy.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy;
2. przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9 ZMIANA UMOWY
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany związane z przedmiotem umowy, które nie wymagają zawierania pisemnego aneksu wyłącznie w przypadkach:
a) zmiany urzędowych cen produktów farmaceutycznych/wyrobów medycznych w tym cen zbytu produktów farmaceutycznych/wyrobów medycznych stanowiących podstawę limitu w danej grupie limitowej, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, w granicach obniżenia lub podwyższenia cen. Nowa cena urzędowa obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa, a zmiana cen towarów wywołana tymi przepisami nie wymaga zawierania pisemnych aneksów do umowy,
b) zmiany wartości refundacji leków,
c) zmiany produktu farmaceutycznego/wyrobu medycznego, stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej,
d) objęcia produktu farmaceutycznego/wyrobu medycznego refundacją, powodującą zmianę dotychczasowej ceny tego produktu,
e) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu farmaceutycznego/wyrobu medycznego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu w grupie limitowej,
f) zmiany cen na korzyść Zamawiającego,
g) zmiany ilości w poszczególnych pozycjach w pakietach w sytuacji gdy:
nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego,
wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych,
w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego,
w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej leku objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonego przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
3. Wykonawca, za uprzednią zgodą Zamawiającego, może w przypadku przekształceń własnościowych po stronie producenta zaoferowanego leku będącego przedmiotem umowy, zmienić zaoferowany w ofercie lek na tożsamy lek tego samego producenta, lecz o innej nazwie /numerze katalogowym spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego. Zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
4. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie ceny produktu leczniczego, w ramach ustalonych z Ministerstwem Zdrowia instrumentów dzielenia ryzyka, niższej niż cena wynikająca z Obwieszczenia Ministra Zdrowia. Cena leku dla Zamawiającego nie może być wyższa niż ustalona w tym instrumencie. W przypadku obniżenia ceny leku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości aniżeli przewidziana w umowie z zastrzeżeniem, że wartość tej pozycji nie zostanie przekroczona.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny umownej produktu przez Wykonawcę w przypadku prowadzenia akcji promocyjnej przez Wykonawcę.
6. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach:
a) wydłużenia, na okres kolejnych 3 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania wartości umowy określonej w §1 ust. 1, w terminie na jaki umowa została zawarta,
b) zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę danego produktu w innej niż wskazany w załączniku do umowy opakowaniu, dawce lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami terapeutycznymi, w przypadku wstrzymania lub wycofania z obrotu przez GIF, jak również wstrzymanie lub zakończenia produkcji, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
|
IV 4 4 data |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 data |
2019-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą:
a) aktualne na dzień składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie stanowiące
wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu; (zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ),
b) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 roku (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie - zawarte w załączniku 5 do SIWZ,
c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO – Załącznik Nr 7 do SIWZ
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu:
a)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu.
- zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. a.
4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub
sytuacji których podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale
5. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem.
6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem
7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub
sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 poz. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33680000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1806,83
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek do tamponady z 24N gazy opatrunkowej, jałowy, impregnowany obojętnym żelem węglowodorowym, 2cmx5m a 1szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 poz. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33680000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9104,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Płyn do maceratorów: środek dezodoryzujący o zapachu lawendowym, zawierajacy w swoim składzie 1-5% chlorku didecylodimetyloamoniowego oraz 1-5% izopropanolu, kompatybilny z maceratorem Pulmatic firmy DDC Dolphin opakowanie a 5 l (kanister)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 poz. 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33680000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33907,54
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Preparat dezynfekcyjny do urządzenia Nocospray, dwuskładnikowy oparty na 6% nadtlenku wodoru i kationach srebra, bezzapachowy, roztwór gotowy do użycia. Środek nietoksyczny, niekorozyjny, biodegradowalny. Pełne spektrum działania (bakteriologiczne, wirusobójcze, grzybobójcze, sporobójcze). Po uzyciu nie pozostawia osadu na powierzchni. Kompatybilny z urządzeniem Nocospray. Opakowanie butelka a 1 l
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40434,22
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22891,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45037,38
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
476,17
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38669,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Folie chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19622,42
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
90791,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty farmaceutyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13023,22
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty farmaceutyczne/wyroby medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32089,51
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
produkty farmaceutyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38123,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
produkty farmaceutyczne/wyroby medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 poz. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
46035,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Alectinib 150 mg kaps twarde op a 224 szt (program lekowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 poz. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
78950,03
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Afatynib 40mg tabl op a 28 szt ( z możliwością zakupy wszystkich dostępnych dawek na rynku z dostosowaniem ceny do obowiązującej w ramach programu lekowego)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
109885,55
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
produkty farmaceutyczne/ wyroby medyczne
|
| |