Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni po przebudowie w budynku szkoły w Mierzycach

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Gmina Wierzchlas
Miejscowość Wierzchlas
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585779-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni po przebudowie w budynku szkoły w Mierzycach w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023:
- Piec konwekcyjny (poz. przedmiaru 46) – 3 szt.
- Wilk do mięsa (poz. przedmiaru 47) – 1 szt.
- Patelnia uchylna (poz. przedmiaru 48) – 1 szt.
- Kuchnia elektryczna (poz. przedmiaru 49) – 1szt.
- Okap centralny (poz. przedmiaru 50) – 1szt.
- Taboret gastronomiczny (poz. przedmiaru 51) – 2szt.
- Krajalnica do wędlin (poz. przedmiaru 52) – 1szt.
- Szatkownica do jarzyn (poz. przedmiaru 53) – 1 szt.
- Obieraczka do ziemniaków (poz. przedmiaru 54) – 1szt.
- Naświetlacz do jaj (poz. przedmiaru 55) - 1 szt.
- Szafa chłodnicza (poz. przedmiaru 56) – 2szt.
- Zamrażarka skrzyniowa (poz. przedmiaru 57) – 1 szt.
- Zmywarka kapturowa (poz. przedmiaru 58) – 1 szt.
- Regał magazynowy 4 półkowy (poz. przedmiaru 59) – 4 szt.
- Stół ze zlewem (poz. przedmiaru 60) – 5 szt.
- Stół roboczy (poz. przedmiaru 61) – 7 szt.
- Szafa przelotowa (poz. przedmiaru 62) – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c0b1a7c-7fe0-4abb-a3b4-92a0d6330da3
Biuletyn 585779-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wierzchlas
Regon 73093476600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Wierzchlas
Zamawiajacy kod pocztowy 98-324
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 866 112
Zamawiajacy fax 438 434 384
Zamawiajacy email przetargi@wierzchlas.pl
Adres strony url www.wierzchlas.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wierzchlas.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wierzchlas.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Wierzchlas, ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni po przebudowie w budynku szkoły w Mierzycach
Numer referencyjny ZP.271.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni po przebudowie w budynku szkoły w Mierzycach w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023: - Piec konwekcyjny (poz. przedmiaru 46) – 3 szt. - Wilk do mięsa (poz. przedmiaru 47) – 1 szt. - Patelnia uchylna (poz. przedmiaru 48) – 1 szt. - Kuchnia elektryczna (poz. przedmiaru 49) – 1szt. - Okap centralny (poz. przedmiaru 50) – 1szt. - Taboret gastronomiczny (poz. przedmiaru 51) – 2szt. - Krajalnica do wędlin (poz. przedmiaru 52) – 1szt. - Szatkownica do jarzyn (poz. przedmiaru 53) – 1 szt. - Obieraczka do ziemniaków (poz. przedmiaru 54) – 1szt. - Naświetlacz do jaj (poz. przedmiaru 55) - 1 szt. - Szafa chłodnicza (poz. przedmiaru 56) – 2szt. - Zamrażarka skrzyniowa (poz. przedmiaru 57) – 1 szt. - Zmywarka kapturowa (poz. przedmiaru 58) – 1 szt. - Regał magazynowy 4 półkowy (poz. przedmiaru 59) – 4 szt. - Stół ze zlewem (poz. przedmiaru 60) – 5 szt. - Stół roboczy (poz. przedmiaru 61) – 7 szt. - Szafa przelotowa (poz. przedmiaru 62) – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-12T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed terminem składania ofert zrealizował co najmniej dwie dostawy dotyczące podobnego przedmiotu zamówienia o wartości min. 30 000 zł każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000 PLN (słownie tysiąc złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu. 2. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a) wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; b) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy. 3. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)