GuidZP400 |
2d694a52-d6b4-4cd9-8d21-6fba94d98060
|
Biuletyn |
585605-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozszerzenie aplikacji xQuant dla I-131 skanera SPECT/CT Symbia Intevo 2 Siemens wraz z upgradem systemu dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1- 125/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozszerzenie aplikacji xQuant dla I-131 skanera SPECT/CT Symbia Intevo 2 Siemens wraz z upgradem systemu dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału
w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że wszelkie prace związane z instalacją i upgradem systemu zostaną wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 4 dni roboczych od dnia przystąpienia do ich wykonywania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
2.1 dotyczących braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu Oferta przetargowa dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności,
w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r poz. 798 ze zm.) Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w tre¬ści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego przedmiotu umowy.
3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt. 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie
na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty:
1) Oferta przetargowa - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników – jeżeli dotyczy.
|