GuidZP400 |
73af8e86-6a2b-449f-87cc-99087efe0e40
|
Biuletyn |
585345-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipzp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, Al. Soli8darności 67, 03-401 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw i owoców do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/36/WARZYWA I OWOCE/2019/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę warzyw i owoców do Szpitala Praskiego pw Przemienienia Pańskiego w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 zamówienia - Dostawa Warzyw; Część 2 - Dostawa owoców; Część 3 - Dostawa Produktów Sezonowych. Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach nr 2.1-2.6 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe) oraz Załączniku nr 6 (umowa – wzór), stanowiących jej integralną część. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie wszystkich 3 części z tym, że prawo opcji w zakresie części 1 i 2 będzie realizowane przez cały okres obowiązywania umowy, a w odniesieniu do części 3 w miesiącach od kwietnia do września.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie wszystkich 3 części z tym, że prawo opcji w zakresie części 1 i 2 będzie realizowane przez cały okres obowiązywania umowy, a w odniesieniu do części 3 w miesiącach od kwietnia do września.
Przez prawo opcji, rozumie się określone przez Zamawiającego ilości określone jako zamówienie gwarantowane jako wskazanie minimalnych ilości, stanowiących zobowiązanie obligatoryjne Zamawiającego, natomiast ilości określone jako zamówienie opcjonalne stanowią uprawnienie rozszerzenia pierwotnie określonego przedmiotu zamówienia w zakresie objętym opcją. Zamawiający przedstawi ilości, określone jako zamówienie opcjonalne, z których skorzysta w ramach prawa opcji najpóźniej do 7 dni roboczych liczonych od momentu poinformowania w sposób pisemny Wykonawcy o włączeniu prawa opcji w danej części zamówienia. Każdorazowe uruchomienie prawa opcji w danej części zamówienia zależne będzie od koniunktury, specyfiki pracy oraz zapotrzebowania Zamawiającego na dany asortyment objęty przedmiotem zamówienia. Zamawiający każdorazowym zamówieniem opcjonalnym będzie zabezpieczał ilości asortymentu w danej części zamówienia, którego będzie dotyczyło włączenie prawa opcji na okres minimum jednego miesiąca zapewniając tym samym niezbędną ilość produktów do płynnego funkcjonowania Działu Żywienia ( tzw. zamówienie miesięczne uzupełniające).
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: dla kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi niżej wskazane dokumenty do których posiadania jest zobowiązany: 1) do posiadania aktualnej (obowiązującej) decyzji, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu, lub do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydanego przez organ urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149 z późn. zm.), 2) posiadanie (potwierdzenie) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez każdego Wykonawcę odrębnie (każdego członka konsorcjum).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków, które Wykonawca jest zobligowany spełniać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków, które Wykonawca jest zobligowany spełniać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.5. składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów (w oparciu o warunki wskazane w Rozdziale V): aktualnej (obowiązującej) decyzji, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu, lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydanego przez organ urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149 z późn. zm.), Posiadanego (potwierdzenia) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
|
Wadium |
Brak
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Brak
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Brak
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w umowie. Wzór umowy stanowi załącznik numer 6 będący integralną częścią SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie wszystkich 3 części z tym, że prawo opcji w zakresie części 1 i 2 będzie realizowane przez cały okres obowiązywania umowy, a w odniesieniu do części 3 w miesiącach od kwietnia do września.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w części 1 dotyczy dostawy warzyw. Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach będących integralną częścią SIWZ: Załącznik nr 2.1. do SIWZ ( Formularz asortymentowo-cenowy), Załącznik nr 3 ( Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 6 ( umowa - wzór ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie wszystkich 3 części z tym, że prawo opcji w zakresie części 1 i 2 będzie realizowane przez cały okres obowiązywania umowy, a w odniesieniu do części 3 w miesiącach od kwietnia do września.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w części 2 dotyczy dostawy owoców. Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach będących integralną częścią SIWZ: Załącznik nr 2.1. do SIWZ ( Formularz asortymentowo-cenowy), Załącznik nr 3 ( Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 6 ( umowa - wzór ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów sezonowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie wszystkich 3 części z tym, że prawo opcji w zakresie części 1 i 2 będzie realizowane przez cały okres obowiązywania umowy, a w odniesieniu do części 3 w miesiącach od kwietnia do września.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w części 3 dotyczy dostawy produktów sezonowych. Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach będących integralną częścią SIWZ: Załącznik nr 2.1. do SIWZ ( Formularz asortymentowo-cenowy), Załącznik nr 3 ( Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 6 ( umowa - wzór ).
|
| |