GuidZP400 |
4f70a6df-7c94-4968-9f6d-974db9c7e2c9
|
Biuletyn |
575242-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu
|
Regon |
53231559400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Śląskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-086
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 402 45 10
|
Zamawiajacy fax |
77 402 45 11
|
Zamawiajacy email |
sekretarz@modn.opole.pl
|
Adres strony url |
www.modn.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POWR.02.10.00-00-5011/18 pn. „Opolska Szkoła Ćwiczeń – utworzenie szkoły ćwiczeń w województwie opolskim”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.modn.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.modn.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Powstańców Śląskich 19, 45-086 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup komputerów przenośnych i sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu POWR.02.10.00-00-5011/18 pn. „Opolska Szkoła Ćwiczeń – utworzenie szkoły ćwiczeń w województwie opolskim”
|
Numer referencyjny |
4/OSĆ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów przenośnych i sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu POWR.02.10.00-00-5011/18 pn. „Opolska Szkoła Ćwiczeń – utworzenie szkoły ćwiczeń w województwie opolskim” – wyposażenie pracowni informatycznej w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 8 w Opolu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną (1) dostawę
komputerów stacjonarnych lub przenośnych wraz z oprogramowaniem o wartości min. 100
000zł brutto każda dostawa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1,2,4
ustawy Pzp w postępowaniu wykonawca składa wstępne oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa;
Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokument, jeśli będzie można go uzyskać z
ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których
mowa w pkt. a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument o których którym mowa w pkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby,
których dotyczą dokumenty, wskazane w pkt a, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt.a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy,
ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób,
złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wraz z oferta składają: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu i braku podstaw wykluczenia (sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej
informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy oraz warunki tych zmian zostały przewidziany w § 6 wzoru umowy: 1.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z
zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących
warunków: 1) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych jest możliwa
wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może
powodować pogorszenia parametrów technicznych produktu. 2) Skrócenie terminu realizacji
umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron
umowy. 3) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy,
wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub
niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień
umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 5) W przypadku wystąpienia zmian
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron
umowy, 6) Zmiana dotycząca miejsca realizacji dostawy jest możliwa wyłącznie w
uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy. 7) Zmiany umowy, o
których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której
mowa w § 2 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają
formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30
dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie
stosuje się kar określonych w § 5 ust. 3 niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Powstańców
Śląskich 19, 45-086 Opole, inspektorem ochrony danych osobowych w Miejski Ośrodek
Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Powstańców Śląskich 19, 45-086 Opole jest Pan Rafał
Sawicki, kontakt: r.sawicki@modn.opole.pl, 77 402 45 14; b) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup komputerów przenośnych i sprzętu
multimedialnego na potrzeby realizacji projektu POWR.02.10.00-00-5011/18 pn. „Opolska
Szkoła Ćwiczeń – utworzenie szkoły ćwiczeń w województwie opolskim” prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; d) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; f) odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje
Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO
|