Dostawa pierwszego wyposażenia – ETAP II do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Miejscowość Mszana Dolna
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585577-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374000002, 374200008, 391000003, 444213000, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia – ETAP II do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej.
Zamówienie podzielone jest na 5 części.
Część I: Dostawa sprzętu do siłowni i sali gimnastycznej
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A – część I opis.

Część II: Dostawa sprzętu do sali terapeutycznej
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku B – część II opis.

Część III: Dostawa mebli
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku C – część III opis.

Część IV: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń administracyjno - obsługowych
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D – część IV opis

Część V: Dostawa rolet
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku E – część V opis

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83696964-e432-4183-bb6d-7aa600991ec3
Biuletyn 585577-N-2019
Zamawiajacy nazwa Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Regon 19536300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Mszana Dolna
Zamawiajacy kod pocztowy 34-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-18 3310015
Zamawiajacy fax 0-18 3310015
Zamawiajacy email sekretariatmow@poczta.internetdsl.pl
Adres strony url http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Adres strony internetowej http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ks. Karola Wojtyły, ul. Fabryczna 3, 34-730 Mszana Dolna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pierwszego wyposażenia – ETAP II do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej
Numer referencyjny ZP-3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia – ETAP II do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej. Zamówienie podzielone jest na 5 części. Część I: Dostawa sprzętu do siłowni i sali gimnastycznej Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A – część I opis. Część II: Dostawa sprzętu do sali terapeutycznej Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku B – część II opis. Część III: Dostawa mebli Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku C – część III opis. Część IV: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń administracyjno - obsługowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D – część IV opis Część V: Dostawa rolet Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku E – część V opis
Cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: w części I – IV 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu sportowego lub mebli lub sprzętu biurowego, w części V: 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem rolet,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy: a) wystąpiły klęski żywiołowe lub inne stany nadzwyczajne, stwierdzone w sposób prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym, b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest zdarzenie niezależne od wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, c) weszły w życie przepisy prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, które wymagają dostosowania wyposażenia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy d) Wydłużenie tudzież przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – c); 2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej): 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia), przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku, w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (maksymalnie do 50% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając odpowiednio wynagrodzenie,
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej , 34-730 Mszana Dolna, ul. Fabryczna 3 reprezentowany przez Dyrektora MOW, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Ks. Karola Wojtyły jest Pani Dorota Marek, e-mail:odo.dmarek@onet.pl tel. 18 3310015; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, 5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, 8) posiadają Państwo:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Państwu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do siłowni i sali gimnastycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do siłowni i sali gimnastycznej Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A – część I opis
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do sali terapeutycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37420000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część II: Dostawa sprzętu do sali terapeutycznej Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku B – część II opis
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część III: Dostawa mebli Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku C – część III opis.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pomieszczeń administracyjno - obsługowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część IV: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń administracyjno - obsługowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D – część IV opis
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa rolet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część V: Dostawa rolet Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku E – część V opis
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)