GuidZP400 |
f5dd959d-f85b-4de6-8932-7589a903d4ed
|
Biuletyn |
587027-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
|
Regon |
29100983400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Głogowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 672 100
|
Zamawiajacy fax |
412 672 110
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.ostrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.um.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1.2. Finansowanie zadania odbywa się ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta ul. Jana Głogowskiego 3/5 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozbudowa monitoringu miasta” w ramach inwestycji pn. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym, potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno - kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego- rozbudowa monitoringu miasta wraz z przeniesieniem centrum monitoringu”.
|
Numer referencyjny |
Or.271.32.2019
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o pięć punktów kamerowych monitoringu wizyjnego miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu miasta w ramach inwestycji pn. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym, potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno - kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego- rozbudowa monitoringu miasta wraz z przeniesieniem centrum monitoringu.”
Zakres prac dla każdego punktu kamerowego obejmuje:
- budowę kanalizacji kablowej teletechnicznej,
- budowę przyłącza kablem światłowodowym,
- wykonanie przyłącza energii elektrycznej,
- montaż kamery i jej uruchomienie w centrum monitoringu.
Zakres robót jest zgodny z opracowanymi projektami wykonawczymi, aktualizacją projektów wykonawczych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami technicznymi realizacji zamówienia. W 2013 roku została opracowana przez firmę „TELMA” s.j. z siedzibą w Tarnobrzegu „Aktualizacja dokumentacji projektowej na monitoring miasta” oraz dokonano zgłoszenia zamiaru wykonywania robót. W kwietniu 2019 roku została opracowana aktualizacja projektów wykonawczych punktów kamerowych w następujących lokalizacjach:
punkt kamerowy - skrzyżowanie ulicy Aleja Jana Pawła II i ulicy Radwana
punkt kamerowy - skrzyżowanie ulicy Aleja Jana Pawła II i ulicy Sienieńskiej
punkt kamerowy - skrzyżowanie ulicy Aleja Jana Pawła II i ulicy Iłżeckiej
punkt kamerowy - skrzyżowanie ulicy Żabiej i Aleja 3-go Maja
punkt kamerowy -Rondo Republiki Ostrowieckiej.
Dla każdego punktu kamerowego opracowany jest projekt wykonawczy:
- budowy odcinka kanalizacji kablowej,
- budowy kabla światłowodowego do punktu kamerowego,
- budowy przyłącza energii elektrycznej,
- aktualizacja projektu wykonawczego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32412100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-01-22T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:
1) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał dwa zamówienia dotyczące budowy, przebudowy lub modernizacji systemów monitoringu wizyjnego o wartości
min. 200 000,00 zł brutto każda lub jedno zamówienie o wartości nie mniejszej
niż 350 000,00 zł brutto.;
2) Dysponuje osobami do realizacji zamówienia minimum:
Wykonawca dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego:
- kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- pracownikiem posiadającym legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r poz. 570
z późniejszymi zmianami.)
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej, składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz instalacyjnymi elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej Zamawiający wezwie Wykonawcę
do złożenia kart katalogowych lub innych materiałów informacyjnych dla oferowanych materiałów i urządzeń w celu weryfikacji ich zgodności z minimalnymi wymaganiami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału
w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3
do SIWZ.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Uwaga:
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ)
3. Dowód wniesienia wadium,
4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy,
w szczególności:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego
do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika.
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda
w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
- w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić:
- koszt wykonania wszystkich prac, montażu urządzeń, instalacji oprogramowania zgodnie z projektem,
- koszt przygotowania zaplecza budowy oraz oznakowania robót i terenu wykonywania robót,
- koszt odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z prowadzeniem robót,
- koszty wywozu, zagospodarowania materiałów pochodzących z demontażu oraz ich utylizacji zgodnie z ich rodzajem,
- koszty przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów,
- koszt uporządkowania terenu,
- koszt wymaganych pomiarów elektrycznych,
- koszt wymaganych pomiarów instalacji słaboprądowych i światłowodowych,
- koszty obsługi geodezyjnej,
- koszt aktualizacji oprogramowania systemowego i sprzętowego w okresie rękojmi,
- inne koszty uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania
i odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 3 września 2019 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r, poz. 310 z późniejszymi zmianami)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 13 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|