GuidZP400 |
b8efeee0-e9c9-47c6-99cb-429261c376a2
|
Biuletyn |
587461-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Suski
|
Regon |
07218167500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5 b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 875 79 00
|
Zamawiajacy fax |
33 874 15 52
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatsuski.pl
|
Adres strony internetowej |
www.powiatsuski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatsuski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do świadczenia e-usług w geodezji (Geoportal Powiatu Suskiego)
|
Numer referencyjny |
WZ.272.3.2019.WG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do świadczenia e-usług w geodezji (Geoportal Powiatu Suskiego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
pozostałe informacje w siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
termin wykonania zamówienia wynosi od 20 do 30 dni od podpisania umowy- kryterium oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych m.in. w następujących przypadkach:
1) wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego nastąpi z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z powodu siły wyższej, w tym m.in. w przypadku:
a) wstrzymania prac lub przerwy w realizacji prac powstałej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową;
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy dotyczących przedmiotu zamówienia lub sposobu realizacji zamówienia w szczególności w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tylko na warunkach określonych w Umowie
|
IV 4 4 data |
2019-08-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
otwarcie ofert w dniu 27.08.2019r. o godz. 11:00
|