Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach

Data publikacji 2019-08-19
Data zakończenia 2019-08-27 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587282-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd2f6ba6-659f-467a-9863-2a4ac0ad7a84
Biuletyn 587282-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 00030646600000
Zamawiajacy adres ulica Karmelicka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338232230
Zamawiajacy fax +48338232230
Zamawiajacy email zp@zzozwadowice.pl
Adres strony internetowej www.zzozwadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzozwadowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach
Numer referencyjny ZP/PRZET/20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem- jeśli dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1; 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, – jeśli dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 221 ze zm.), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do rożnego przeznaczenia (Dz. U z 2011 Nr 16 poz.74 ze zm.) oraz oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2 Katalogi z opisem i nr kodu identyfikującego oferowany asortyment. 3 Oświadczenie producenta o klasie sterylności 2 A, reguła 7.- dotyczy Pakietu 1 i 2, 4 Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN EN 17665-1:2008 dla pary wodnej – dotyczy Pakietu nr 1 i 2. 5 Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o kompatybilności oferowanego asortymentu z pompą podciśnieniową Reynasys EZ Plus Smith&Nephew rok produkcji 2014, będącą w posiadaniu u Zamawiającego –dotyczy Pakietu 4 poz 1-8
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 1.2. Nieodpłatnie próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane wraz z kartami danych technicznych) dla oferowanego asortymentu: 1.2.1. Pakiet nr 1: poz. 68 serwety – 2 op. poz. 76 – 2 szt. poz. 1-6, 9-12, 15-20 – po 2 op. Celem dokonania oceny jakości – wymagane próbki wraz z kartami danych technicznych do pozycji: poz. 8 lignina 1 opakowanie po 5 kg poz. 30, 31, 32 – opaski gipsowe – po 2 opak. jednostkowe z każdej pozycji poz. 45 – 50 po 2 opak. jednostkowe z każdej pozycji poz. 65 – 67 po 1 opakowaniu z każdej pozycji Pakiet nr 2: poz. 8-18, 28-31- po 2 szt. z każdej pozycji Celem dokonania oceny jakości – wymagane próbki wraz z kartami danych technicznych do pozycji: poz. 1 – 7 po 2 opakowania z każdej pozycji poz. 19 – 27 po 2 opakowania z każdej pozycji. 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 1.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz 1114 oraz z 2016r. poz 352)a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Zmiana numeru konta wymaga aneksu do umowy 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: 3.1. zmiany nr katalogowego i nazwy asortymentu, pod warunkiem zachowania tożsamości asortymentu i ceny jednostkowej, 3.2. możliwości dostarczania asortymentu zamiennego, o parametrach nie gorszych niż asortyment określony w umowie – w przypadku przejściowego braku asortymentu określonego w umowie, z przyczyn nie leżących po stronie Dostawcy, pod warunkiem zachowania umownej ceny jednostkowej asortymentu i wartości umowy.
IV 4 4 data 2019-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)