GuidZP400 |
6f8c90b0-89b2-4935-a183-decf7fd7b229
|
Biuletyn |
587821-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
Regon |
12618200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalpila.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ATRAMENTY, KASETY, TONERY I BĘBNY DO DRUKAREK
|
Numer referencyjny |
NZP.III-240/46/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa atramentów, kaset, tonerów i bębnów do drukarek do Szpitala Specjalistycznego im. Stanisława Staszica w Pile. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
− wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
− sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz asortymentowo - cenowy – zawierający zakres oraz opis przedmiotu zamówienia:
− oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ);
− w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
− uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
− aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
− oświadczenie Wykonawcy dotyczące proponowanych produktów (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a) zaistnienia siły wyższej,
b) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz,
c) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
d) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów,
e) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany - udoskonalony,
f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu Wykonawcy,
g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
i) zwiększenia maksymalnie o 10% kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy,
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|