usługi utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API

Data publikacji 2019-08-20
Data zakończenia 2019-08-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587671-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania miejskich aplikacji mobilnych powiązanych wspólnym systemem zarządzania treścią CMS (komunikacja dwukierunkowa):
a) aplikacja mobilna gdynia.pl (iOS/Android)
b) aplikacja mobilna dla partnerów karty mieszkańca (Android)
c) aplikacja mobilna dla podwykonawców (iOS/Android)
d) aplikacja mobilna dla jednostek oświatowych wdrożona w 50 jednostkach oświatowych (Android)
jak również aplikacji webowych ( m. in. portalu Karty Mieszkańca stanowiącego nieodzowny element Karty przedszkolaka, autorskiego systemu zarządzania treścią (CMS), którego właścicielem jest Urząd Miasta Gdyni oraz innych produktów w tym m. in. stronę Gdyńskiego Centrum Kontaktu wykonanych w ramach usługi rozwoju (4000 roboczogodzin) przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca zagwarantuje opiekę nad portalami, hosting oraz zasilanie danymi. Aplikacje webowe w skład których wchodzi również CMS wymagają przeniesienia na serwery Wykonawcy.
W ramach usługi rozwoju Wykonawca będzie musiał przygotować na podstawie dostarczonych przez zamawiającego makiet oraz opisów funkcjonalności m.in. nowe moduły dla aplikacji gdynia.pl, wdrożyć nową odsłonę Biuletynu Informacji Publicznej działającego w oparciu o istniejący system CMS, nową odsłonę portalu Karty Mieszkańca w oparciu o istniejący system CMS, wykonać portal Gdyńskiego Centrum Kontaktu wraz z integracją z istniejącym systemem CMS, wykonać platformę Profilu Mieszkańca wraz z integracją z istniejącym systemem CMS, opracować i wykonać szablon stron dla portali Rad Dzielnic. Katalog prac wykonanych w ramach usługi rozwoju może ulec rozszerzeniu. Usługi będą zlecane przez Zamawiającego po negocjacjach z Wykonawcą, w wyniku których ustalona zostanie liczba roboczogodzin koniecznych do zrealizowania danego zadania oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia prac.
Usługi rozwoju będą wykonywane na podstawie makiet graficznych (High-Fidelity Wireframes) oraz opisów funkcjonalności przygotowanych przez Zamawiającego.
Produkty wykonane w ramach usługi rozwoju muszą korzystać ze wspólnej bazy danych i być zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania treścią.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany obecnego systemu zarządzania treścią na inny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz postanowieniach wzoru Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f060252-eba5-41d9-9b64-8eb9871745d1
Biuletyn 587671-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url www.gdynia.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gdynia.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdynia.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Nazwa nadana zamowieniu usługi utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API
Numer referencyjny 99/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania miejskich aplikacji mobilnych powiązanych wspólnym systemem zarządzania treścią CMS (komunikacja dwukierunkowa): a) aplikacja mobilna gdynia.pl (iOS/Android) b) aplikacja mobilna dla partnerów karty mieszkańca (Android) c) aplikacja mobilna dla podwykonawców (iOS/Android) d) aplikacja mobilna dla jednostek oświatowych wdrożona w 50 jednostkach oświatowych (Android) jak również aplikacji webowych ( m. in. portalu Karty Mieszkańca stanowiącego nieodzowny element Karty przedszkolaka, autorskiego systemu zarządzania treścią (CMS), którego właścicielem jest Urząd Miasta Gdyni oraz innych produktów w tym m. in. stronę Gdyńskiego Centrum Kontaktu wykonanych w ramach usługi rozwoju (4000 roboczogodzin) przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca zagwarantuje opiekę nad portalami, hosting oraz zasilanie danymi. Aplikacje webowe w skład których wchodzi również CMS wymagają przeniesienia na serwery Wykonawcy. W ramach usługi rozwoju Wykonawca będzie musiał przygotować na podstawie dostarczonych przez zamawiającego makiet oraz opisów funkcjonalności m.in. nowe moduły dla aplikacji gdynia.pl, wdrożyć nową odsłonę Biuletynu Informacji Publicznej działającego w oparciu o istniejący system CMS, nową odsłonę portalu Karty Mieszkańca w oparciu o istniejący system CMS, wykonać portal Gdyńskiego Centrum Kontaktu wraz z integracją z istniejącym systemem CMS, wykonać platformę Profilu Mieszkańca wraz z integracją z istniejącym systemem CMS, opracować i wykonać szablon stron dla portali Rad Dzielnic. Katalog prac wykonanych w ramach usługi rozwoju może ulec rozszerzeniu. Usługi będą zlecane przez Zamawiającego po negocjacjach z Wykonawcą, w wyniku których ustalona zostanie liczba roboczogodzin koniecznych do zrealizowania danego zadania oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia prac. Usługi rozwoju będą wykonywane na podstawie makiet graficznych (High-Fidelity Wireframes) oraz opisów funkcjonalności przygotowanych przez Zamawiającego. Produkty wykonane w ramach usługi rozwoju muszą korzystać ze wspólnej bazy danych i być zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania treścią. Zamawiający nie dopuszcza zmiany obecnego systemu zarządzania treścią na inny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz postanowieniach wzoru Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotychczasowemu Wykonawcy w zakresie powtórzeń podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia, dla każdej części zamówienia polegających na świadczeniu usług programistycznych w wymiarze nie większym niż 2000 roboczogodzin.
Data rozpoczecia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia: a) w zakresie usługi utrzymania w terminie od 1 października 2019 r. dnia 30 września 2020 r., b) w zakresie usługi rozwoju 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) wykonał minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu aplikacji mobilnej ułatwiającej kontakt pomiędzy mieszkańcami/klientami a urzędnikami/firmą w technologii React dostępnej na 2 systemy Android i iOS, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto oraz dokonał przynajmniej jednej jej aktualizacji. b) wykonał minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu portalu internetowego wraz z zaawansowanym systemem zarządzania treścią z przeznaczeniem dla min. 200 000 użytkowników (CMS musi być systemem autorskim, nie dopuszcza się systemów opartych na rozwiązaniach bezpłatnych typu open source opartych na licencji GNU/GPU takich jak np. Word Press czy Joomla), o wartości usługi co najmniej 70 000,00 zł brutto c) wykonał lub wykonuje usługę hostingu o wartości usługi co najmniej 50 000,00 zł brutto. d) wykonał minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu portalu zintegrowanego komunikacją dwukierunkową z aplikacją mobilną dla partnerów oraz użytkowników końcowych do obsługi kart mieszkańców/kart lojalnościowych z przeznaczeniem dla min. 200 000 użytkowników o wartości usługi co najmniej 120.000,00 zł brutto. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia publicznego: Programiści – dwie osoby, z których każda: a) posiada wykształcenie wyższe informatyczne; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę Programisty w co najmniej w dwóch projektach informatycznych związanych z budową serwisów internetowych opartych na autorskim CMSie oraz aplikacji dla systemów Android i iOS przy założeniu, że strona i aplikacja korzystają z jednej bazy danych, a wartość każdego projektu była nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG); c) ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt 14.1 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 7.2.1.1, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt 7.2.1.3, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złoty). Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 61 1440 1026 0000 0000 0040 6228 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu na usługę utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas naprawy błędu krytycznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas naprawy błędu niekrytycznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena usługi utrzymania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena usługi rozwoju
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)