GuidZP400 |
69cc1a63-9722-419e-8271-2d55dd2f9462
|
Biuletyn |
632662-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
|
Regon |
31102291400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
63 240 32 12
|
Zamawiajacy fax |
63 240 33 00
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat.konin.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.konin.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.powiat.konin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.konin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.konin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, ososbiście lub za pomoc ą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Koninie, Al.1 Maja 9, 62-510 Konin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”
|
Numer referencyjny |
WO. 272.22.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę nw. tablic rejestracyjnych (wielkość szacunkowa):
1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 49000 szt.
2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 700 szt.
3. Dodatkowe samochodowe jednorzędowe 150 szt.
4. Dodatkowe samochodowe dwurzędowe 150 szt.
5. Motocyklowe zwyczajne 3000 szt.
6. Motorowerowe zwyczajne 1000 szt.
7. Tymczasowe 100 szt.
8. Indywidualne 60 szt.
9. Zabytkowe 40 szt.
10. Wtórniki tablic 500 szt.
11. Profesjonalne samochodowe 12 szt.
12. Profesjonalne dodatkowe 6 szt.
13. Profesjonalne motocyklowe 2 szt.
14. Profesjonalne motorowerowe 2 szt.
15. Samochodowe zmniejszone 150 szt.
16. Samochodowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
17. Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
18. Motorowerowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
19. Samochodowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
jak również bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazanych przez Zamawiającego.
Tablice zostaną wykonane zgodnie z:
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 ze zm.) ,
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (tj. Dz.U. z 2019r. poz.546), - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1751).
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
- jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
( art.75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz.U. z 2018r.poz. 1990 z zm.),
- posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi (art. 75 a ust. 2 pkt.2 ww. ustawy),
- posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz
przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne ich wykorzystanie)
obejmującego wykonanie przedmiotowego zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na podstawie:
- zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców,
- aktualnego certyfikatu,
- aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
a) którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował/realizuje co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2017r. poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj.Dz. U. z 2018 r., poz. 1751) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
b) którzy wykażą, że skierują do realizacji zamówienia osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające należyte wykonanie zamówienia, to znaczy co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, która brała udział w realizacji dostawy infrastruktury technicznej po stronie Wykonawcy obejmującej wykonanie i dostawę
tablic rejestracyjnych o wartości dostawy za wyżej wskazane tablice rejestracyjne o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie sprawdzenia przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły „spełnia - nie spełnia".
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1/ oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia
marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy o dokonaniu wpisu
do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne;
2/ oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego certyfikatu na
zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami
technicznymi (art. 75 a ust. 2 pkt.2 ww. ustawy),
3/ aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie
gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz
przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych
w sposób uniemożliwiający ich powtórne ich wykorzystanie) obejmującego wykonanie
przedmiotowego zamówienia
4/ wykaz usług w celu wykazania, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych
(załącznik nr 3 do SIWZ). Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że
zamówienia wykonane zostały lub są wykonywane należycie.
5/ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Wyjątek stanowią okoliczności przewidziane w art. 144 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|