Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632606-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki
Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do SIWZ.
Zamówienie podzielone zostało na siedem następujących części: Główny kod CPV: 15000000-8
Część nr 1 - Mięso, wędliny
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15.13.11.30-5 – Wędliny
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 - 800 wg zgłoszenia Zamawiającego
Część nr 2 – Warzywa, owoce, jaja
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03.14.25.00-3 – Jaja
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 3 – Nabiał
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 4 – Pieczywo, ciasta
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 5 – Mrożonki, ryby
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone
15.22.10.00-3 – Ryby mrożone
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 1 raz w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 6 – Art. Ogólnospożywcze

15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane
15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 2 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 7 – Art. Garmażeryjne

Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

15.89.43.00-4 – Dania gotowe
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- według zamówienia, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33eca89e-944f-404f-a07a-af31d6761f1e
Biuletyn 632606-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Regon 18762000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 406 107
Zamawiajacy fax 172 406 108
Zamawiajacy email ciusiek1@go2.pl
Adres strony url www.zst.lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zst.lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zst.lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 37-300 Leżajsk, ul. Mickiewicza 67
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na siedem następujących części: Główny kod CPV: 15000000-8 Część nr 1 - Mięso, wędliny Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 – Wędliny Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 - 800 wg zgłoszenia Zamawiającego Część nr 2 – Warzywa, owoce, jaja Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00-3 – Jaja Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 3 – Nabiał Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 4 – Pieczywo, ciasta Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 5 – Mrożonki, ryby Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone 15.22.10.00-3 – Ryby mrożone Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 1 raz w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 6 – Art. Ogólnospożywcze 15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 2 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 7 – Art. Garmażeryjne Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4 – Dania gotowe Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - według zamówienia, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; 4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)