GuidZP400 |
1fdd7797-e9bb-4089-90ea-84dcf4df56f9
|
Biuletyn |
525180-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31147300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szymanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 2478000 w. 115
|
Zamawiajacy fax |
412 478 050
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-ostrowiec.ath.cx
|
Adres strony url |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Zamówienia Publiczne, I piętro, blok A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia SOR
|
Numer referencyjny |
Sprawa ZP/09/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia pawilonu
Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, wg wymogów określonych
w Załączniku Nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna oraz formularzu asortymentowo-cenowym
stanowiącym załącznik nr 3
Zamówienie podzielone jest na 2 zadania:
Zadanie nr 1 – meble z płyty meblowej, fotele, krzesła, parawany, kozetki, fotel do pobierania krwi, wózki reanimacyjne, lodówka
Zadanie nr 2 – meble ze stali nierdzewnej, szafy medyczne, wózek
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
zrealizowali: - w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert minimum 2
dostawy asortymentu jak niniejsze zamówienie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. specyfikacja techniczna (zał. nr 1 do siwz)
2. oferta (zał. nr 2 do siwz)
3. formularz cenowy oferty (zał. nr 3 do siwz)
4. zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oferowanych urządzeń, oraz deklaracja zgodności CE
stwierdzające zgodność z dyrektywą 93/42/EEC, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach
medycznych – w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie;
5. określenie części zamówienia, które zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcom, lub
oświadczenie, że wykonawca będzie wykonywał zlecenie tylko własnymi siłami (formularz oferty)
6. oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty).
7. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 – wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|