GuidZP400 |
bf27f499-5b70-4623-b970-239c0491183c
|
Biuletyn |
525093-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pieńsk
|
Regon |
23082147000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesławiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pieńsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-930
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
075 7786511/13
|
Zamawiajacy fax |
757 786 405
|
Zamawiajacy email |
nowicki@piensk.com.pl
|
Adres strony url |
www.piensk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.piensk.com.pl-BIP
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piensk.com.pl-BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub doręczyć osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
ISM.03.271.PN.01.2020r
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
a) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz
z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy
Pieńsk, tj.:
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Pieńsku – ul. Szkolna 1, 59-930 Pieńsk
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Pieńsku – ul. Zgorzelecka 29, 59-930 Pieńsk,
- Szkoła Podstawowa w Dłużynie Dolnej – Dłużyna Dolna 66A, 59-930 Pieńsk
b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także
montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia,
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły,
2. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające
zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa, również posiadać certyfikacje zatwierdzone przez MEN.
3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje
techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załączniki do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą
być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę polegającą na zaopatrzeniu w pomoce dydaktyczne dla szkół, przedszkoli lub innych obiektów użyteczności publicznej, należycie i prawidłowo dostarczone zgodnie z warunkami
umowy i obowiązującymi przepisami.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) W
przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt IX.4.1). 3) Zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt IX.4.1), dotyczących
podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest
podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach
określonych w art. 22a ustawy. 4) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1) winien dołączyć każdy
podmiot występujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą
zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt IX.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.4. ppkt.5,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej
osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu -jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz 2) Oryginał pełnomocnictwa do
działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w
przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo do podpisania oferty nie
wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów
dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do
wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6.1) – 7). 4)Wykonawca w terminie 3
dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia
ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym
załącznik do siwz.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
Zmiany te mogą dotyczyć:
1 ) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części
przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
2) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1.
3) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy
w przypadku:
a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem
współfinansującym,
b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu.
2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-03-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|