GuidZP400 |
1ba219aa-613d-4478-b003-0a0fc621f399
|
Biuletyn |
544710-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
10920850000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8 , 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Gorzycach.
|
Numer referencyjny |
8/2020/APTEKA/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań 1-6 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadań 1-4 , tj.: a) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – Zadania nr 1-4; b) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą – Zadania nr 1-2 i 4.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla Zadań nr 1-4 zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj.: a) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – dla Zadania nr 1-4; b)zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą – dla Zadania nr 1-2 i 4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację o formie wniesienia wadium; 2)wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta (Zadania nr 1-6) - Załącznik nr 1a - 1f do SIWZ;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.06.2020 r. do godz. 11.15 wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – Produkty lecznicze i inne - 8200,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych 00/100); 2) Zadanie nr 2 - Płyny infuzyjne - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); 3) Zadanie nr 3 – Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego – 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100); 4) Zadanie nr 4 – Opatrunki lecznicze – 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100): 5) Zadanie nr 5 – Sprzęt medyczny i środki pomocnicze – 260,00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100); 6) Zadanie nr 6 – Ustniki do alkomatu – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 9010,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dziesięć złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony: 2) Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy wynikające: a) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkością a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania; b) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego; c) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w szczególności w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 357); d) ze zmiany ceny i asortymentu przewidziana w § 2 ust. 10 i ust. 12 niniejszej umowy; e) ze zmiany cen przewidzianej w § 4 ust. 4; f) ze zmiany asortymentu przewidzianej w § 2 ust. 9 niniejszej umowy: 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty lecznicze i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty lecznicze i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 411 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płyny infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny infuzyjne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692510-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki lecznicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 4 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1d do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 33 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1e do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ustniki do alkomatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37322300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ustniki do alkomatu zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1f do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
| |