Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Gorzycach.

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544710-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 336925105, 331400003, 373223004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań 1-6 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ba219aa-613d-4478-b003-0a0fc621f399
Biuletyn 544710-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 10920850000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 8 , 44-350 Gorzyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Gorzycach.
Numer referencyjny 8/2020/APTEKA/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań 1-6 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadań 1-4 , tj.: a) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – Zadania nr 1-4; b) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą – Zadania nr 1-2 i 4.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Dla Zadań nr 1-4 zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj.: a) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – dla Zadania nr 1-4; b)zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą – dla Zadania nr 1-2 i 4.
Inne dokumenty niewymienione 1)wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację o formie wniesienia wadium; 2)wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta (Zadania nr 1-6) - Załącznik nr 1a - 1f do SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.06.2020 r. do godz. 11.15 wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – Produkty lecznicze i inne - 8200,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych 00/100); 2) Zadanie nr 2 - Płyny infuzyjne - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); 3) Zadanie nr 3 – Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego – 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100); 4) Zadanie nr 4 – Opatrunki lecznicze – 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100): 5) Zadanie nr 5 – Sprzęt medyczny i środki pomocnicze – 260,00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100); 6) Zadanie nr 6 – Ustniki do alkomatu – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 9010,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dziesięć złotych 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony: 2) Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy wynikające: a) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkością a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania; b) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego; c) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w szczególności w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 357); d) ze zmiany ceny i asortymentu przewidziana w § 2 ust. 10 i ust. 12 niniejszej umowy; e) ze zmiany cen przewidzianej w § 4 ust. 4; f) ze zmiany asortymentu przewidzianej w § 2 ust. 9 niniejszej umowy: 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty lecznicze i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty lecznicze i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 411 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyny infuzyjne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692510-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki lecznicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 4 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1d do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt medyczny i środki pomocnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny i środki pomocnicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 33 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1e do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ustniki do alkomatu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37322300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ustniki do alkomatu zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1f do SIWZ oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)