GuidZP400 |
62a5fd78-a858-41f6-a529-4f9006e238b7
|
Biuletyn |
547063-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
|
Regon |
93108261000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
52-114
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 428 631,
|
Zamawiajacy fax |
713 465 172
|
Zamawiajacy email |
przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
|
Adres strony url |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.falkiewicza.internetdsl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-ProPublico.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań).
|
Numer referencyjny |
ZP/PN-05/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w zał. nr 3_Opis przedmiotu zamówienia- zadania nr 1-6.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane lub wszystkie zadania.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spelniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujących przedmiot zamówienia, o wartości brutto (każda z nich) nie mniejszej niż odpowiednio:
- dla zadania nr 1: 11 000,00 PLN
- dla zadania nr 2: 9 000,00 PLN
- dla zadania nr 3: 50 000,00 PLN
- dla zadania nr 4: 8 000,00 PLN
- dla zadania nr 5 : 200 000,00 PLN
- dla zadania nr 6: 500 PLN.
oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np.referencje bądż inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej nić jedno zadanie należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla kazdego zadania oddzielnie oraz po jednym dowodzie dla każdego zadania.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, karty techniczne, foldery (prospekty), karty katalogowe.
Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 2 szt. do każdego z zadań (Zamawiajacy dopuszcza próbkę niesterylną) oraz kart techniczych, folderów (prospekty), kart katalogowych. Ww. dokumenty powinny potwierdzać, że oferowany asortyment spełnia parametry i wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp).
Wykonawca powinien podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć w nich miejsce (np.zakreślaczem), gdzie są potwierdzone wymagane parametry. Szczegółowe wymagania opisane są w poszczególnych zadaniach. Załączona próbka musi potwierdzać wszystkie żądane parametry.
Uwaga: próbki oraz inne dokumenty Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015r. poz.876 z póżń.zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że:
a) Posiada aktualne i ważne dotyczące przedmiotowego postępowania i późniejszej umowy dopuszczenia do obrotu obejmujące każdy z oferowanych produktów (np. Deklaracja zgodności wydana przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów);
b) Formularz powiadomienia / zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych.
ponadto:
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy udostępni (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem):
1. Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów);
2. Formularz powiadomienia / zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych,
w terminie 3 dni od daty wezwania.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sterylny fartuch chirurgiczny ze wstawkami (wzmocniony) do długich procedur.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw uniwersalny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do laparoskopii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do zabiegów ginekologicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jałowy zestaw wieloelementowy do cięcia cesarskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do ginekologii/laparoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
|
| |