| GuidZP400 |
a2d3b234-de10-49ba-8cab-c829b0ca21d7
|
| Biuletyn |
541503-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
|
| Regon |
35720766400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
012 25 78 291
|
| Zamawiajacy fax |
012 25 78 292, 2578229
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@narutowicz.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.narutowicz.krakow.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.narutowicz.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.narutowicz.krakow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.narutowicz.krakow.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://e-propublico.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35-37; 31-202 Kraków Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa opatrunków jałowych II
|
| Numer referencyjny |
ZP/24/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opatrunków jałowych. Zamówienie jest podzielone na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. Próbki. (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie „Próbki w szt”.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie – załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1- Opatrunki z przecięciem i otworem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2- Opatrunki specjalistyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3- Folia operacyjna z jodem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4- Taśmy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5- Jałowe serwety z włókniny jednorazowego użycia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6- Preparat hemostatyczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7- Obłożenia do zabiegów ortopedycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8- Siatki do promontofiksacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Według załącznika nr 1 do SIWZ
|
| | |