Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pielęgnacyjnych, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : –33140000-3 materiały medyczne;
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. W ramach zadania należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4. Podane w załączniku parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
5. Zamawiający wymaga, aby termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 16 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby wyroby sterylne jednorazowgo użytku oraz sprzęt biologicznie czysty jednorazowego użytku spełniał następujace kryteria:
- Każdy asortyment musi być zapakowany oddzielnie ( pojedynczo)
- Na każdym pojedynczym opakowaniu musí byc umieszczona data ważności.
- Na każdym pojedynczym opakowaniu musí być zaznaczone, że jest to produkt sterylny,
jednorazowego użytku
7. Zamawiający wymaga aby, przedmiot zamówienia był nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia
do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz spełniać wymagania zasadnicze.
W zależności od rodzaju oferowanego materiału/wyrobu/sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 poz. 211), Ustawy z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2013 poz. 1245), oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 2011. Nr 82 poz. 451).
8. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „ z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany sprzęt i wyroby będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały/wyroby/sprzęt będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.
|
GuidZP400 |
b34cafbd-6afe-4756-935c-744765544e3d
|
Biuletyn |
551944-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
|
Regon |
85166402000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kwiatkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146880511
|
Zamawiajacy fax |
+48146880511
|
Zamawiajacy email |
as@mcm.net.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Pomocna dłoń" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna: poczta, kurier lub w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mościckie Centrum Medyczne Spółka z o.o., ul. Kwiatkowskiego 15,33-101 Tarnów, Sekretariat pokój 101
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków pielęgnacyjnych, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
8/P/MCM/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pielęgnacyjnych, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : –33140000-3 materiały medyczne;
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. W ramach zadania należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4. Podane w załączniku parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
5. Zamawiający wymaga, aby termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 16 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby wyroby sterylne jednorazowgo użytku oraz sprzęt biologicznie czysty jednorazowego użytku spełniał następujace kryteria:
- Każdy asortyment musi być zapakowany oddzielnie ( pojedynczo)
- Na każdym pojedynczym opakowaniu musí byc umieszczona data ważności.
- Na każdym pojedynczym opakowaniu musí być zaznaczone, że jest to produkt sterylny,
jednorazowego użytku
7. Zamawiający wymaga aby, przedmiot zamówienia był nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia
do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz spełniać wymagania zasadnicze.
W zależności od rodzaju oferowanego materiału/wyrobu/sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 poz. 211), Ustawy z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2013 poz. 1245), oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 2011. Nr 82 poz. 451).
8. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „ z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany sprzęt i wyroby będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały/wyroby/sprzęt będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie Wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do stosowania w obrocie medycznym na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny – określone w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Oświadczenie zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. (wymagane wraz z ofertą)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|