Dostawa drobnego sprzętu medycznego do SPZOZ w Bychawie

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552004-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 14 części, którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ.
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1
Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2
Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Drobny sprzęt medyczny cz.3
Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Drobny sprzęt medyczny cz.4
Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rękawy do sterylizacji
Załącznik nr 1 F- Część nr 6 Opaski gipsowe
Załącznik nr 1 G - Część nr 7 Kołnierze usztywniające
Załącznik nr 1 H - Część nr 8 Worki do próżni
Załącznik nr 1 I - Część nr 9 Worki higieniczne
Załącznik nr 1 J - Część nr 10 Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego
Załącznik nr 1 K - Część nr 11 Serwety, fartuchy i maski
Załącznik nr 1 L - Część nr 12 Narzędzia i akcesoria do endoskopii
Załącznik nr 1 Ł - Część nr 13 Baseny i kaczki do maceracji
Załącznik nr 1 M - Część nr 14 Rękawice medyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7610086b-4bea-49d7-aee9-12e2915041f2
Biuletyn 552004-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102097700018
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Bychawa
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5660122, 5669 463
Zamawiajacy fax 81 5660115, 5669 463
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url www.spzoz.bychawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.bychawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.bychawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ w Bychawie ul. Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego do SPZOZ w Bychawie
Numer referencyjny ZPZ.251.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 14 części, którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ. Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Drobny sprzęt medyczny cz.3 Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Drobny sprzęt medyczny cz.4 Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rękawy do sterylizacji Załącznik nr 1 F- Część nr 6 Opaski gipsowe Załącznik nr 1 G - Część nr 7 Kołnierze usztywniające Załącznik nr 1 H - Część nr 8 Worki do próżni Załącznik nr 1 I - Część nr 9 Worki higieniczne Załącznik nr 1 J - Część nr 10 Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego Załącznik nr 1 K - Część nr 11 Serwety, fartuchy i maski Załącznik nr 1 L - Część nr 12 Narzędzia i akcesoria do endoskopii Załącznik nr 1 Ł - Część nr 13 Baseny i kaczki do maceracji Załącznik nr 1 M - Część nr 14 Rękawice medyczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy, 2) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia-dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca). 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wzory ulotek informacyjnych zaoferowanego asortymentu, karty charakterystyki. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ: a) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.: dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny- oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz.175); dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dn. 06.09.2001 r.( j.t Dz. U. z 2019 r. Nr 45, poz.499);
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1A - 1M do SIWZ, 3) Oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XIII pkt A.1.a według wzoru stanowiącego - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa Pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 5) Dla Części nr 14 Rękawice medyczne karty charakterystyki w celu oceny parametrów jakościowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że do Części nr 14 Rękawice medyczne zastosowano inne kryteria oceny ofert tj. Cena - 60%, Termin dostaw cząstkowych - 20%, Jakość - 20 %

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawy do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 E do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 F do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Kołnierze usztywniające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 G do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Worki do próżni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 H do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Worki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 I do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 J do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Serwety, fartuchy i maski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 K do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Narzędzia i akcesoria do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 L do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Baseny i kaczki do maceracji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 Ł do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 M do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)